(Klant-)Adressensysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomassoft

Verenigingslid
Lid geworden
6 jul 2010
Hey,
Ik ben opzoek naar een programma waar ik vrij uitgebreid adressen in kan opslaan. (open source, niet web based maar als programma) Met e.v.t wat extra notitie ruimte en velden die ik zelf nog kan indelen.

Wat een van de belangrijkste functies moet zijn is de database (op bestand waar de adressen in staan) moet op de server worden gezet. Gebruikers moet kunnen inloggen op het adressen systeem met verschillende machtigingen.

Nou heb ik al gekeken naar verschillende CRM systeemen. Mijn ervaring was veel en veel te uitgebreid. Maar Adres 2000 of Office zijn weer te simpel. Er kan dan alleen het hele bestand met een wachtwoord worden beveiligd terwijl ik meerdere gebruikers heb.

Wie zou mijn een tip of goed iedee kunnen geven?

Laatst bewerkt:
adressensysteem voor families

hoi lezers,

ik ben ook op zoek naar een adressensysteem, bijvoorbeeld opensource.
ik wil zelf aan de gang met databases. (ik heb enkel openoffice)
lijkt me ook overbodig, er zijn vast programma's voor deze functionaliteit

het probleem bij bijvoorbeeld adresprogrammapro is dat iedere persoon een aparte item krijgt. dit is niet praktisch voor een klantenbestand van particulieren:

ik wil namelijk etiketten printen naar 'familie Jansen', die bijv. bestaat uit 5 gezinsleden, die allemaal op een andere dag geboren zijn (!) . daarnaast wil ik een waarschuwing voor de verjaardagen.

iemand een goed idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan