Ik ben het KCS van microsoft aan het aanpassen naar mijn wensen.
Nu wil ik graag verschillende bestaande documenten koppelen aan een bedrijf of een contactpersoon. Denk hieraan aan Visio tekeningen en computer inventarisaties.
Deze documenten staan op de HD.
Ik zie twee opties:
1) een browse functie: dan ga ik via een knop naar de map waar de documenten staan.
2) een knop per document. via een tabblad waar al meerdere knoppen staan, daar een tekstveld achter waar ingezet word wat het voor soort document is.
:thumb:
thanks.
Jack Breen
Nu wil ik graag verschillende bestaande documenten koppelen aan een bedrijf of een contactpersoon. Denk hieraan aan Visio tekeningen en computer inventarisaties.
Deze documenten staan op de HD.
Ik zie twee opties:
1) een browse functie: dan ga ik via een knop naar de map waar de documenten staan.
2) een knop per document. via een tabblad waar al meerdere knoppen staan, daar een tekstveld achter waar ingezet word wat het voor soort document is.
:thumb:
thanks.
Jack Breen