Ik heb een klantdatabase gemaakt met zoals de naam al zegt gegevens van klanten. Er worden per klant offertes, facturen en contracten gemaakt.
Nu zou ik graag allereerst een invoerscherm bij het openen van de database willen hebben waarin ik de keuze kan maken tussen 'nieuwe klant toevoegen', 'bestaande klant zoeken', 'bestaande klant wijzigen' en 'bestaande klant verwijderen'.
Als ik dan in een klantrecord zit waar alle gegevens zijn ingevuld wil ik graag knoppen hebben naar Excel- en Word-sjablonen van eerdergenoemde offertes, facturen en contracten. Daarnaast ik zou graag een overzicht willen hebben van documenten die ik per klant heb gecreeerd. Dit zou dus een lijst in mijn klantrecord moet opleveren van excel- en word-bestanden.
Zijn deze opties mogelijk? Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!
Heel erg bedankt alvast! :thumb:
Nu zou ik graag allereerst een invoerscherm bij het openen van de database willen hebben waarin ik de keuze kan maken tussen 'nieuwe klant toevoegen', 'bestaande klant zoeken', 'bestaande klant wijzigen' en 'bestaande klant verwijderen'.
Als ik dan in een klantrecord zit waar alle gegevens zijn ingevuld wil ik graag knoppen hebben naar Excel- en Word-sjablonen van eerdergenoemde offertes, facturen en contracten. Daarnaast ik zou graag een overzicht willen hebben van documenten die ik per klant heb gecreeerd. Dit zou dus een lijst in mijn klantrecord moet opleveren van excel- en word-bestanden.
Zijn deze opties mogelijk? Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen!
Heel erg bedankt alvast! :thumb: