Beste,
Na enkele uren zoeken geraak ik er maar niet, ook hier vond ik geen antwoord (wellicht zoek ik met de verkeerde term).
Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb een database.
De database bevat:
Tabel Klanten --> een reeks van klanten
Tabel Producten --> reeks van producten
Tabel Bestelling --> is een combo van de twee
Deze laatste wordt aangevuld vanuit een formulier met een subformulier.
Het hoofd formulier geeft me info over de klanten (voornaam, achternaam, adres ...)
Hierin heb ik een keuzelijst aangemaakt om te kunnen zoeken op klantnaam.
In het subformulier vind je een oplijsting terug van de bestelling die die klant maakte.
Nu zou ik in het hoofdformulier een datum willen kunnen ingeven die mij vervolgens enkel de records (=klanten) geeft die op de ingegeven dag een bestelling(en) hebben gemaakt.
Is dit mogelijk zonder over te stappen met VBA?
Mijn voorkeur gaat naar zonder VBA, maar als dit niet mogelijk is, is de oplossing met VBA ook goed.
Het doel heiligt immers de middel
Ik heb geprobeerd een acces voorbeeld bij deze e-mail te steken maar dat gaf een foutmelding. Ik probeer het nog eens later.
Alvast bedankt,
Gr. Dries
Na enkele uren zoeken geraak ik er maar niet, ook hier vond ik geen antwoord (wellicht zoek ik met de verkeerde term).
Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb een database.
De database bevat:
Tabel Klanten --> een reeks van klanten
Tabel Producten --> reeks van producten
Tabel Bestelling --> is een combo van de twee
Deze laatste wordt aangevuld vanuit een formulier met een subformulier.
Het hoofd formulier geeft me info over de klanten (voornaam, achternaam, adres ...)
Hierin heb ik een keuzelijst aangemaakt om te kunnen zoeken op klantnaam.
In het subformulier vind je een oplijsting terug van de bestelling die die klant maakte.
Nu zou ik in het hoofdformulier een datum willen kunnen ingeven die mij vervolgens enkel de records (=klanten) geeft die op de ingegeven dag een bestelling(en) hebben gemaakt.
Is dit mogelijk zonder over te stappen met VBA?
Mijn voorkeur gaat naar zonder VBA, maar als dit niet mogelijk is, is de oplossing met VBA ook goed.
Het doel heiligt immers de middel

Ik heb geprobeerd een acces voorbeeld bij deze e-mail te steken maar dat gaf een foutmelding. Ik probeer het nog eens later.
Alvast bedankt,
Gr. Dries