Justes,
Sorry voor de late reactie, maar naar tandarts geweest en wijsheidstand laten trekken.
Dat was 2 dagen plat liggen van de pijn.
Wat je gemaakt hebt is fantastisch, maar nu ben ik verplicht te printen en word alles gewist. Echt knap gemaakt!! Maar dat is niet echt mijn vraag. Sorry hoor,
maar wat ik echt enkel wou is een macro die ik eender wanneer kan gebruiken in een lege sheet. Ik download van bij ons op de server een klanten balans en kopieer die naar het bestand klantenbalans sorteren en dan laat ik de macro lopen en sorteert die en maakt die totalen.
Daar na bewaar ik de file ergens en zo moet ik er enkele maken en dan word dit naar verschillende bedrijven verstuurt per email, dus hoef niet echt af te drukken en als ik moet afdrukken dan klik ik op de knop afdrukken.
Niet slecht opnemen, mooi gemaakt, maar het is helemaal de oplossing voor de vraag die ik in het begin heb gesteld.
Het moet gewoon simpel zijn. Ik maak een download van de server. Heb een macro nodig die kan sorteren en totalen maken. Zoals de jouwe kan maar dan zonder de bijkomstig heden. Die macro zou ik op mijn werkbalken in excel kunnen plaatsen en als ik dan een bestand van de server download, laat ik je macro runnen en klaar is kees.
Dat is wat ik eigenlijk nodig heb en dag dagelijks kan gebruiken. Dus een geschreven macro die ik kan koppelen aan een knop in mijn werkbalk, zodat die altijd aanwezig is als ik dagdagelijk die klantenbalansen van de server oproep.
Dat is wat ik eigenlijk wil.
Groeten,
Mark
Sorry voor de late reactie, maar naar tandarts geweest en wijsheidstand laten trekken.
Dat was 2 dagen plat liggen van de pijn.
Wat je gemaakt hebt is fantastisch, maar nu ben ik verplicht te printen en word alles gewist. Echt knap gemaakt!! Maar dat is niet echt mijn vraag. Sorry hoor,
maar wat ik echt enkel wou is een macro die ik eender wanneer kan gebruiken in een lege sheet. Ik download van bij ons op de server een klanten balans en kopieer die naar het bestand klantenbalans sorteren en dan laat ik de macro lopen en sorteert die en maakt die totalen.
Daar na bewaar ik de file ergens en zo moet ik er enkele maken en dan word dit naar verschillende bedrijven verstuurt per email, dus hoef niet echt af te drukken en als ik moet afdrukken dan klik ik op de knop afdrukken.
Niet slecht opnemen, mooi gemaakt, maar het is helemaal de oplossing voor de vraag die ik in het begin heb gesteld.
Het moet gewoon simpel zijn. Ik maak een download van de server. Heb een macro nodig die kan sorteren en totalen maken. Zoals de jouwe kan maar dan zonder de bijkomstig heden. Die macro zou ik op mijn werkbalken in excel kunnen plaatsen en als ik dan een bestand van de server download, laat ik je macro runnen en klaar is kees.
Dat is wat ik eigenlijk nodig heb en dag dagelijks kan gebruiken. Dus een geschreven macro die ik kan koppelen aan een knop in mijn werkbalk, zodat die altijd aanwezig is als ik dagdagelijk die klantenbalansen van de server oproep.
Dat is wat ik eigenlijk wil.
Groeten,
Mark