• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Klantenbestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

dp0485

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 sep 2016
Hallo,

Ik ben bezig met excel een klantenbestand te creëren om het onderhoud van cv-ketels vast te leggen.
Per klant heb ik de datum van het laatst uitgevoerde onderhoud ingevoerd en via een formule komt de nieuwe datum in een andere kolom te staan.
Ik loop echter behoorlijk achter en heb dan ook een apart werkblad aangemaakt voor het achterstallige onderhoud. Nu wil ik graag dat de complete rij met gegevens naar dit werkblad wordt verplaatst, wanneer de datum van het volgende onderhoud ouder is dan de huidige datum.

Iemand die me hier mee kan helpen?
groetjes, Dominique

Dominique,

welkom op Helpmij.nl.

Het is een goede gewoonte om een vraag te illustreren m.b.v. een voorbeeld excelbestand.
Dat voorkomt dat helpers eerst een poging moeten doen om te bedenken hou jouw bestand opgebouwd is, met grote kans op een verkeerde inschatting.

Dat gezegd hebbend: kijk eens of jij niet geholpen bent met voorwaardelijke opmaak, zie bijv de help van excel of hier:
http://www.gratiscursus.be/Excel_2010/excelles032.html

Laatst bewerkt:
Dominique,
Zoals Haije al aangaf vbt bestandje , uw vraag is zo makkelijk op te lossen , maar met een vbt bestandje moeten de helpers niet alles na te tikken of bouwen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan