• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Klanttevredenheidsonderzoek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marco Hoeksma

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2006
Voor mijn stage ben ik bezig met de uitwerking van klanttevredenheidsonderzoek. Om jullie een beeld te geven van hoe het invoerscherm eruit ziet heb ik een bijlage toegevoegd (deze ziet er beetje beroerd uit, maar moest hem kleiner maken om als bijlage mee te kunnen). Dit is dus het scherm waarmee ik een binnengekomen enquête wil verwerken in het bestand.

De enquête wordt bij verschillende vestigingen afgenomen (ong. 30 stuks). Voor al deze vestigingen heb ik een apart tabblad gemaakt in dit zelfde bestand (Zie bijlage). Nu wil ik dus met behulp van eerder genoemde invoerscherm de resultaten voor al deze vestigingen invoeren.

De bedoeling van het invoerscherm is, is dat bovenaan de vestiging dient te worden ingevuld (Nu: WA Almere (Zie bijlage)). Wanneer op alle vragen antwoord is gegeven moet er op Knop 92 worden gedrukt waardoor de resultaten bij de juiste vestiging worden opgeteld.

Wie zou mij kunnen helpen?? Alvast bedankt!

Bijlagen

• Screenshot voor Helpmij.JPG
    Screenshot voor Helpmij.JPG
    61,7 KB · Weergaven: 110
Dit heb ik tot nu toe. Het gaat om 30 vragen dus ik begrijp dat het wel een stuk uitgebreider moet , maar als iemand mij op weg zou kunne helpen met één vraag.

Sub Verwerken()
Application.ScreenUpdating = False
Dim n As Integer
If Range("D6") < 1 Then
MsgBox "Nog niet alle vragen zijn beantwoord. Doorgaan svp.", vbExclamation
Exit Sub
End If
For n = 6 To 13
If Range("D" & n) = 1 Then
Sheets("WA Almere").Activate
Range("H6" & n) = Range("H6" & n) + 1
End If