• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Klaverjas scoreblad PDA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theknurt

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Berichten
130
Beste mede Excelisten,

Ik ben bezig, om met een simpele manier, een klaverjas score card bij tehouden die op een PDA moet kunnen draaien.

Nu weet ik uiteraard wat ik wil, zij het met enige moeite, dit iets makkelijker te maken is met een VBA scriptje.

Het lijkt me juist zo leuk om dit, met minimale inspanning van VBA voor mekaar te krijgen, zodat het simpel op een PDA gaat werken.

Ik heb een opzetje gemaakt., Alleen krijg ik, zoals ik het wil, kringverwijzingen. Maar dat komt omdat ik zowel bij de tegenpartij als eigen partij de score kan neerzetten.

kunnen jullie me een stuk op weg helpen en mij hierin kunnen assisteren met het opzetten/bouwen van dit bestand ?

Txs. The Knurt
 

Bijlagen

  • Klaverjas_PDA.xls
    21,5 KB · Weergaven: 149
Ik weet niet of dit met een PDA werkt, maar met 2 extra kolommen heb ik deze oplossing voor je. In de 1e kolom zet je het aantal punten in de 2e kolom selecteer je 'wij' of 'zij'
 

Bijlagen

  • Klaverjas_PDA_1.xls
    23 KB · Weergaven: 129
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan