Klein blauw blokje

Status
Niet open voor verdere reacties.

tieske123

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2006
Goede dag,

Ik heb een vraag sinds gisteren toen ik mijn pc heb opgestart start windows prima alleen komt er boven in beeld (rechts) een heel klein blauw blokje in beeld, je ziet net een klein randje in het hoekje zitten, als je er aan sleept heb je een klein rechthoekig blauw blokje in beeld waar je overal mee naartoe kan slepen wat is dit voor iets? en hoe krijg ik het weg... (windows xp) iemand die dit zelf ook gehad heeft herkend het wel wat ik bedoel.

Alvast bedankt !!!!

Ja precies dat is precies hetzelfde wat ik ook heb... Zal straks eens een systeemgherstel doen... dan sluit ik deze vraag meteen af.

Alvast bedankt wederom !!!!!

Helaas kan ik geen systeemherstel uitvoeren .. dit is de melding als ik systeemherstel aanklik in windows.

' De Computer kan niet worden beveiligd met Systeemherstel. Start de computer opnieuw op en voer systeemherstel vervolgens opnieuw uit'

Deze melding krijg ik.. na opnieuw opstarten komt dezelfde melding iedere keer.. hehe heb ik dat weer:shocked:

Over het herstellen van Systeemherstel staan hier een aantal tips. Misschien heb je daar wat aan.

Je hebt toch wel Systeemherstel ingesteld in Configuratiescherm, Systeem, tab Systeemherstel?

En over het hoekje: selecteer eens een ander thema of een ander bureaubladpatroon.
Rechtsklik op een lege plek op je Bureaublad, dan Eigenschappen. Kijk bij de verschillende tabbladen en instellingen. Na de wijziging je PC herstarten en daarna je thema en bureaublad weer terugzetten. Misschien ben je dan het hoekje kwijt.

Ik liep er nog over na te denken...:o
Kijk voor alle zekerheid ook bij Configuratiescherm, Systeembeheer, Services. Zoek de regel op: System Restore-service. Rechtklik op die regel, dan Eigenschappen. Zorg dat ingesteld staat: Opstarttype Automatisch en Gestart. Klik zonodig tussendoor op Toepassen, maar in ieder geval op het laatst. Sluit alles af en herstart de PC.

Boeing 737... Systeem Herstel staat aan bij configuratie scherm.

Bij Configuratiescherm, Systeembeheer, Services. Zoek de regel op: System Restore-service..

Die regel System Restore-service... staat bij mij niet er tussen bij Services..
Dat hoekje wil ook niet weg als ik een ander thema kies of bureau blad.

Erg raar allemaal

Ik heb systeem herstel terug geinstalleerd via een andere toppic in dit forum, dat werkt weer echter als ik systeem herstel activeer geeft ie aan ' Er zijn momenteel geen herstel punten beschikbaar '

Jow heb ik dat :thumb: zit ik met mijn blokje in beeld.. ziet er erg verdacht uit dat blokje vind ik

Het kraakt hier als een bezetene, maar ik kan er niet meer opkomen. Ik heb het ook gehad en het was een aanwijzing dat je een of ander programa open had staan dacht ik. Ik zal het zo bij de anderen hier in huis navragen.

:thumb: Het is niet echt meer nodig ..
Mijn pc chrashde paar dagen terug (blue screens) en kon hem niet meer redden.
Heb windows xp opnieuw moeten installeren en nu werkt alles weer prima

Maar in iedergeval bedankt !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan