• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

klein magazijn programma voor lego

Status
Niet open voor verdere reacties.

zenois

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2012
Ik ben een legoverzamelaar en op zoek naar een comp.programma dat al mijn bricks kan archiveren zoals in een magazijn.(een stockprogramma voor magazijnen) (door het item nr in te voeren alle data in een scherm te zien vb wat het is-hoeveel er van is-welke kleur ik ervan heb-waar ligt het-en prijs/stuk )
Wie kan dit maken voor mij daar ik niets weet van programmeren in excel of access van microsoft
Ik heb er zooooooo veel dat ik ze nooit terug vind als ik iets zoek in al mijn bakken en schuiven
Alles is gesorteert voor 75% in kleine en grote bakken en dozen .
En met zo een programma zou het vlugger gaan om iets te kunnen bouwen .
Zoeken op item nr. - item naam-kleur-foto-aantal en plaats in mijn magazijntje (rek-lade-onderverdeling) is de bedoeling.
Vb ;
57519 Kettingwiel Geel 25 A1

Ik weet dat je op peeron of op andere sites dit ook kan doen maar ik zou het liever in excel of liever access hebben .
Deze heb ik en kan ik dan ook zonder internet gebruiken. Wie kan mij verder helpen ?

Hoi,
Ik wil wel een progje schrijven voor U (met access als backend)
Ik ken verder niets van lego (buiten dat het gekleurde blokjes zijn):o
Als ik de nodige feedback krijg zou dat geen probleem mogen zijn.
Greetz

hoi gast0660

bedankt voor de reactie
wat bedoel je met meer feedback?

Mvg zenois

Hoi,
Gewoon wat je wil heben zoals productienummer, kleur, productiejaar, foto met andere woorden welke velden wil je in uw database, daar weet je meer van dan ik , mijn kinderen zijn al meer dan 10 jaar de deur uit:) gewoon een tekstbestand met wat je wil (zoiets als veld 1 = nummer, veld 2 = kleur, enz)
Hopelijk is het iets duidelijker
Greetz

alle gegevens vul ik in
foto naam nummer hoeveelheid en plaats en prijs
zoals een onderdelenmagazijn

@ zenois
Wie kan dit maken voor mij daar ik niets weet van programmeren in excel of access van microsoft
Ik pogrammeer al 32 jaar, wat kan zeneois met uw link aanvangen,

hoi,
als je dat kan ben ik geholpen

bedankt en laat maar iets horen

Mvg zenoise

hoi

mss wel als alle velden erin kunnen en foto ook

het moet iets eenvoudig en gemakelijk zijn en ook met een overzicht
(en die zal heel lang zijn want er zijn heeeeeeel veeeeel soorten blokjes bij lego )

mvg

Hoi zenois,
Uw progje is al klaar ( gebaseerd op uw eerste postje).
Je moet me wel een mailtje sturen (klik op mijn naam) want het is te groot om hier te posten.
Alvast een schermopname,dan heb je een idee
Bekijk bijlage 249189

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan