zenois
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 jun 2012
Ik ben een legoverzamelaar en op zoek naar een comp.programma dat al mijn bricks kan archiveren zoals in een magazijn.(een stockprogramma voor magazijnen) (door het item nr in te voeren alle data in een scherm te zien vb wat het is-hoeveel er van is-welke kleur ik ervan heb-waar ligt het-en prijs/stuk )
Wie kan dit maken voor mij daar ik niets weet van programmeren in excel of access van microsoft
Ik heb er zooooooo veel dat ik ze nooit terug vind als ik iets zoek in al mijn bakken en schuiven
Alles is gesorteert voor 75% in kleine en grote bakken en dozen .
En met zo een programma zou het vlugger gaan om iets te kunnen bouwen .
Zoeken op item nr. - item naam-kleur-foto-aantal en plaats in mijn magazijntje (rek-lade-onderverdeling) is de bedoeling.
Vb ;
57519 Kettingwiel Geel 25 A1
Ik weet dat je op peeron of op andere sites dit ook kan doen maar ik zou het liever in excel of liever access hebben .
Deze heb ik en kan ik dan ook zonder internet gebruiken. Wie kan mij verder helpen ?
Wie kan dit maken voor mij daar ik niets weet van programmeren in excel of access van microsoft
Ik heb er zooooooo veel dat ik ze nooit terug vind als ik iets zoek in al mijn bakken en schuiven
Alles is gesorteert voor 75% in kleine en grote bakken en dozen .
En met zo een programma zou het vlugger gaan om iets te kunnen bouwen .
Zoeken op item nr. - item naam-kleur-foto-aantal en plaats in mijn magazijntje (rek-lade-onderverdeling) is de bedoeling.
Vb ;
57519 Kettingwiel Geel 25 A1
Ik weet dat je op peeron of op andere sites dit ook kan doen maar ik zou het liever in excel of liever access hebben .
Deze heb ik en kan ik dan ook zonder internet gebruiken. Wie kan mij verder helpen ?