Klein ''probleem'' Utorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

jormen

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2009
Hallo,

Ik gebruik utorrent als downloader van spellen en films.
Nu heb ik bijvoorbeeld ice age 3 gedownload en is er ook klaar mee.
Ik wil hem nu (op een cd zetten) bekijken, hoe doe ik dat?

Als ik namenlijk 2 keer op dat bestand klik dan krijg ik een balk met genaral en advanced settings, wanneer ik dan op ok klik gebeurt er niks.
Als ik met rechtermuisknop erop klik dan kan ik hem openen in en containing folder, daar staat dat ik hem kan afspelen via windows mediaplayer.

Maar wanneer ik dat doe krijg ik alleen het geluid, hoe kan ik ook het beeld erbij krijgen.
Als dat gelukt is, hoe zet ik hem op een cd?

Bedankt alvast!

Welk formaat bestand is het?
Aan de hand daarvan weet ik hoogst waarschijnlijk hoe je het moet branden

Zijn het mapjes met Video_TS en Audio_TS of is het een .iso bestand of iets dergelijks? of .avi

Zijn het mapjes met Video_TS en Audio_TS of is het een .iso bestand of iets dergelijks? of .avi

Dan vraag je me wat:P
Maar dan zou ik ff moeten kijken bij piratebay, waar ik het vandaan haal wat voor bestand het is?

Gewoon bij het bestand zelf kan maak anders even een printscreen van de mapjes en/of bestandjes en post het hier.

Sorry ik heb geen Office op mijn PC, kan je er misschien een .GIF afbeelding of .bmp van maken.

Sorry ik heb geen Office op mijn PC, kan je er misschien een .GIF afbeelding of .bmp van maken.

ik wilde hem via paint doen maar is bestand te groot voor om te uploaden.
Hoe krijg ik die print screen hiero?:o

Het is een .avi bestand, waarschijnlijk een divx.

Om deze te kunnen afspelen heb je een codec nodig.... Om te voorkomen dat je bij een volgende download weer een andere codec nodig hebt kun je het beste het K-lite codec-pack (standard) downloaden, bijv. hier: http://www.codecguide.com/download_kl.htm

Het is een .avi bestand, waarschijnlijk een divx.

Om deze te kunnen afspelen heb je een codec nodig.... Om te voorkomen dat je bij een volgende download weer een andere codec nodig hebt kun je het beste het K-lite codec-pack (standard) downloaden, bijv. hier: http://www.codecguide.com/download_kl.htm

Ok, ty:D
Ik ben nu bezig aan t downloaden.
Ik post hier wel weer wat als het gelukt of niet gelukt is;)

Attentie!

Lees bij het installeren even goed alle menu'tjes!
Op enig moment staat in het lijstje of de codecs moeten worden gekoppeld aan Windows Media Speler of aan Mediaplayer Classic... hier moet je dan het vinkje zetten bij WMP (tenzij je die Classic handiger vindt...)

Attentie!

Lees bij het installeren even goed alle menu'tjes!
Op enig moment staat in het lijstje of de codecs moeten worden gekoppeld aan Windows Media Speler of aan Mediaplayer Classic... hier moet je dan het vinkje zetten bij WMP (tenzij je die Classic handiger vindt...)

tis gelukt ! ik had beeld en heb hem gebrand op een cd en zelfs dat is gelukt!
Super bedankt!:D

Nu heb ik nog een vraagje. Ik gebruik dus utrorrent maar dat gaat erg langzaam.
Ik ben nu 3 films en 1 spel aan t dowloaden. de films gaan allemaal tussen de 0 en de 15 kb/s.
Het spel gaat nu 36 maar dat verandert ook vaak.
Hoe kan ik dit omhoog brengen??

bedankt alvast weer;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan