Klein scherm in full screen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wynand

Banned
Lid geworden
7 mei 2005
Berichten
530
Elke keer ik spellekes als Delta force 2 of, ... speel of anders gezegd een full screen progje gebruik is dat scherm zo verschrikkelijk klein, weet iemand hoe ik diiit op groot zet? waal zit die ene stomme instelling?
en da is toch wel heel lastig voor games, o.a. de rest rand da venstertje is allemaal zwart...

P.S.: ik gebruik als videokaart een tricent cyberblade XP van 16 MB

Wynand
 
Ik vraag me af of je grafische kaart wel echt geschikt is voor dit soort zaken.
Gaat het om een IBM Thinkpad?
 
the Toshiba's Trident XP graphics controller is more of an office-suite workhorse than a 3D gaming, CAD, or image-editing powerhouse.
Maar toch.. :)
Je grafische kaart heeft te weinig capaciteit ben ik bang.
 
dat zou zeer raar zij want:
a) dat spel vraagt maar een megabyte video
b) Het heeft al probleemloos gewerkt op een compaq armada met maar 8 MB
Ik weet zeker dat het ergens een stomme instelling is wat bv ook het opstarten van XP gebeurt in een klein scherm...
 
Hm, nu begin ik te twijfelen.
Als ander toepassingen ook in een klein scherm worden weergeven.... :confused:
 
eenig idee wat het zou kunnen zijn? je zou zeggen properties op je desktop en dan settings en dan de hoogste resolutie nemen maar zelfs als ik naar 1024 op X pixels ga is dat nogaltijd zo, evenals op 640 op X....:(
 
" wat bv ook het opstarten van XP gebeurt in een klein scherm..."

Dit vind ik zo vreemd wat je daar zegt.
Dat komt mij volledig onbekend voor.
Heeft de laptop dit altijd al gedaan of is het een probleem van de laatste tijd?
 
bijna vergeten te zeggen, het inlogscherm en gewone desktop en non-fullscreen aplicaties draaien wel goed... ook als ik ze maximaliseer....
 
Ga eens naar Start --> Uitvoeren en type in: dxdiag
Ga dan eens naar het tabblad "Beeldscherm".
Kom je daar goed uit de test?
 
Jep, kom ik goed uit, maar ook opnieuw werden de test in fullscreen uitgevoerd in een klein scherm, misschien is dit normaal, dat weet ik niet wat de rand daarond is ook zwart he...
 
ok, mischien is er nog iemand anders die nog gaat reageren...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan