Klein venster

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Als ik ben aan het surfen en open een site gaat alles goed maar wil ik op die zelfde site op een link klik om nog eens te openen krijg ik alleen maar een klein venster, is hier wat aan te doen. Ik leg het erop dat ik een nieuwe schijf heb moeten monteren en alles opnieuw heb moeten installeren en ergens een foute instelling heb staan in explorer 7.

Groetjes, @xa.

Wat meestal helpt is dit:
Druk op deze link: http://www.helpmij.nl
Sluit alle IE vensters behalve die van de link hierboven.
Sleep nu met de muis het venster maximaal. (dus niet het vierkantje drukken!!)
Houd nu CTRL ingedrukt terwijl je op het kruisje rechtsbovenaan drukt.
Hiermee openent IE de volgende keer weer groot zoals je het hebt ingesteld.

Succes :thumb:

Hallo profpc, bedankt voor je snelle reactie. Daar zit het probleem niet, ik krijg nu een mail die zegt dat er iemand ( jij dus ) hebt gereageerd op mijn vraag. En daar staat dan:

Deze vraag kun je vinden op:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=298990&goto=newpost

Nou als ik dan dan op klik kreeg ik voorheen een gewoon vol scherm wat het nu niet meer doet?? en krijg ik een klein scherm en dat heb ik nu met alle schermen die ik wil openen. Als ik mijn Browser open met mijn startpagina gaat alles goed, maar verder is het hommelles. Dat groter slepen heb ik ook al gedaan maar helaas zonder succes.

Groetjes, @xa.

Weet je zeker dat je alle schermen van internet explorer hebt gesloten én dat je CTRL ingedrukt houdt als je op het kruisje bovenaan klikt als je het scherm zelf hebt groter gesleept?
Deze handelingen moeten allemaal gedaan zijn, anders werkt het niet. :)

Er is nog een andere manier als dit niet lukt.
Omdat je IE7 hebt kan je ervoor kiezen dat alle pop-ups in een nieuw tabblad wordt geopend.
Dit kan je doen in IE bij Extra>>Internetopties>>knop Tabbladen>>Instellingen
Kies hier het bolletje 'pop-ups altijd in een nieuw venster openen'.

Succes :thumb:

Beste profpc, het probleem is opgelost door je eerste tip GOED op te volgen. Ik heb vergeten de gehele browser af te sluiten als ik het kleine venster wilde slepen naar het grote venster en op afsluiten (kruisje) te klikken. In ieder geval bedankt voor je goede raad voor deze oplossing. Verder wil ik je even mededelen dat de tip: 'pop-ups altijd in een nieuw venster openen' al zo stonden ingesteld.

Bedankt voor je goede raad en tip voor het oplossen van mijn probleem.

Groetjes, @xa.

OPLOSSING:
Weet je zeker dat je alle schermen van internet explorer hebt gesloten én dat je CTRL ingedrukt houdt als je op het kruisje bovenaan klikt als je het scherm zelf hebt groter gesleept?
Deze handelingen moeten allemaal gedaan zijn, anders werkt het niet.

Toch mooi dat het gelukt is :)
Die vensters zijn eenmaal nou lastig :p :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan