Klein venstertje??

Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Berichten
505
Als ik ben aan het Internetten en heb al een venster openstaan en klik dan voor nog een venster te openen krijg ik altijd een klein venstertje 2x2 c/m wat ik dan moet vergroten,is daar een oplossing voor dat dit meteen een groot formaat word.Ik kan mij niet bedenken dat dit zo is geweest voorheen vandaar mijn vraag.
 
via slepen

Hoi,via slepen het venster op de gewenste grootte brengen,dan afsluiten via het kruisje rechts bovenin
en dan pas opnieuw openen suc6
 
Kijk eens of deze tip die Gezina altijd geeft wil helpen:
Klik een hyperlink op een web-pagina met de rechter-muisknop aan. Kies 'openen in nieuw venster' in het snelmenu. Ga nu terug naar het eerste scherm wat je geopend hebt (dus het scherm, waar je vandaan komt), en sluit het. Ga nu naar het door de hyperlink geopende venster, en sleep dit met de muisknop naar de grootte die je wilt. De maximaliseren knop hierbij dus NIET gebruiken (vierkantje rechtboven), want dat is maar een tijdelijke instelling, en die wordt NIET onthouden. Hierna druk je de Ctrl knop in, houd hem ingedrukt, en sluit het venster, door op 'sluiten' in menu 'Bestand' te klikken. In het vervolg hoort nu elk nieuw venster dat je opent op de op deze wijze ingestelde grootte te openen. (copyright @ Ton Kleinkramer)
 
klein beeldje

Ja dat kan wel zo zijn maar het is nooit geweest, alle vensters werden gewoon groot geopend en dat is pas vreemd.En dat slepen is ook maar een oplossing waarvan je zegt ja het gaat wel maar?? je hebt nog geen Fullscreen ermee want dat krijg je maar niet zo gesleept zodat je niet meer op dat vierkantje hoeft te klikken.
 
Dat valt wel mee.
Er zit niet zoveel verschil tussen "fullscreen" en het slepen, zoals met de uitleg van Kleinkramer.:confused:

Heb nog wel een andere oplossing voor je, maar dan moet je een heel klein programmaatje mee laten opstarten.
Ik gebruik het zelf ook, omdat ik het makkelijker vind om zo alle programma's/schermen automatisch op "fullscreen" te krijgen.

Hier kun je het vinden:
http://www.breekpunt.nl/download.asp?id=1929

Je krijgt een icoontje naast je klok te zien, maar deze kun je uitzetten in het programma.:)

Hoe jou probleem onstaan is, zou ik je niet kunnen vertellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan