Kleine afbeeldingen zien en inhoud van map

Status
Niet open voor verdere reacties.

jimmy2142

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2011
beste leden,

ik heb laatst een beetje zitten rommelen op mijn computer en op een of andere manier kan ik afbeeldingen niet meer zien, als ik de map afbeeldingen open dan zie ik wel de afbeeldingen staan maar niet welke afbeelding het is alleen het pictogram dat laat zien dat het een afbeelding is

en ook als ik iets in een map doe dan zie ik niet wat ik er in gedaan heb meestal hoor je dat te zien om dat het pictogram van de map dat laat zien

hebben jullie hier een oplossing voor? graag want ik erger me er enorm aan

Welke Windowsversie heb je?

En je hebt al geprobeerd om bij weergave wijzigen de grote of extra grote pictogrammen aan te klikken?

Jah dat heb ik al geprobeert maar het leverde niks op
Ik heb een nieuwe account aan gemaakt en daar zag ik de afbeeldingen wel op en de bestanden
In de map ook

@zx, het werkt op xp zeg je, weet je zeker dat hier geen risico aan vast zit op windows 7? Ik denk dat het in eerste instantie het best is om uit te gaan van Mumzel, het zal simpelweg een instelling zijn over het weergeven van mappen.

ja dat denk ik ook ja maar ja dan moet je dat wel eerst vinden uiteraard

ik heb het eindelijk gevonden
deze computer rechter muis eigenschappen,geavanceerde systeeminstellingen,bij de box prestaties ,instellingen,beste weergave,toepassen, en klaar het is allemaal weer zoo als het hoor
toch bedankt voor jullie hulp

En jij bedankt voor de terugkoppeling :thumb:

Ik weet niet of ik na anderhalf jaar hier verder kan gaan???

Ik heb de oplossing van Jimmy2142 toegepast, maar bij mij heeft dit in W7 niet het gewenste effect. Ik blijf maar picto's houden, ipv miniaturen. Hoogst irritant en lastig. Wie helpt?

@gompie1304 Nee, we zien liever niet dat na anderhalf jaar een topic nog wordt gekickt. Ik sluit hem even en je kan het beste een eigen vraag maken. Normaal zou ik je vraag een eigen plaats geven maar dan ontbreekt er nogal wat info vandaar dat ik je vraag zelf even een nieuw topic te openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan