Kleine Casemod

Status
Niet open voor verdere reacties.

AsusUser

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 dec 2010
Berichten
1.180
Hoi,

ik heb mijn pc nu al een aardig tijdje op mn bureau staan ik vind dat het zonde is om zo'n mooie glimmende behuizing op de grond te zetten
alleen vind ik het jammer dat je in het donker niets ziet (behalve de blauwe Power Knop) dus daarom wil ik wat CCFL's in mijn behuizing.
en ook wat thumbscrews (zodat ik mn case makkelijk open kan) ik heb geen Window in mn pc en ik hoef dat ook niet (want de binnenkant van mijn pc ziet er niet zo spectaculair uit. maar ik heb wel verschillende roosters bij de harde schijfen en de Duct van de CPU cooler en daar komt wel een aardig lichtje uit
dus wil ik wat CCFL's op de bodem van de behuizing plakken iemand nog een idee? voor mijn kleine casemod?

Alvast bedankt:p:d:rolleyes::thumb:;):eek::shocked:
 
Hangt er van af hoe handig je bent en hoe zorgvuldig je met gereedschap om kunt gaan!
Ik heb zelf goede ervaringen met Highflow voor allerlei aparte modding dingetjes, tubes, led licht, plexiglas (jouw logo? van achteren verlicht?), noem maar op! Kijk er eens rond, misschien krijg je zo weer ideeen!
 
Bedankt voor de link, zoals de titel al zegt ""Kleine casemod"
wil ik niet al te gek doen met verlichting, Plexiglas, Oplichtende Logo's,
zelf ben ik wel iemand die ook wel handig om gaat met spullen (iig niet iemand die met een hamer probeert te zagen en met een zaag een spijker probeert te slaan)
http://www.highflow.nl/modding/lichtbuizen/revoltec-ultra-bright-cold-blue-light-30cm.html Dat vind ik wel aardig, en dan gewoon aansluiten op mijn voeding en hij kan ook nog uit
als ik het s'nachts zat word :p en ook nog deze erbij denk ik http://www.highflow.nl/modding/overige-nl-2/revoltec-thumbscrews-black-4-stuks.html
 
Ha je hebt de site ontdekt! Daar staan best wel leuke dingetjes tussen maar er zijn meer sites die dergelijke dingen aanbieden. En je kunt er op een goed idee gebracht worden!

Kleine casemod... je kunt het zo klein maken als je wilt! (klein logo? ;))
Wel foto posten als het klaar is he?
 
ja, maar ik bedoel zo'n oplichtend logo, wat bedoel je daarmee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan