kleine cpu koeler

Status
Niet open voor verdere reacties.

pindakoek

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2009
Berichten
87
hoi, ik ben opzoek naar een niet al te dure(t/m 25/30€) en kleine cpu koeler want ik heb al een miditower en ik kan inprincipe alleen maar koelers vinden die veels te groot zijn!
Het liefst wil ik de koeler bij 4launch bestellen ivm met meerdere bestellingen tegelijk etc
 
De OCZ vanquiser is een goede koeler die volgens mij niet al te groot is. Een ding is zeker, hij niet te duur. In veel pc adviezen wordt de vanquiser aangeraden. Hier heb je een overzichtje (klik). Ik zou hem trouwens niet bij 4launch kopen. Daar is ie een stukkie duurder dan bij andere webshops.
 
Ja maar als ik al mijn onderdelen overal ergens anders bestel betaal ik voor maximaal 5 dingen 9 a 10 euro verzendkosten schiet ik ook niet veel mee op:confused:
Maar bedankt voor de aanbeveling ik zal toch es ff kijke bij een andere winkel voor mijn gehele wishlist
 
hoi, ik ben opzoek naar een niet al te dure(t/m 25/30€) en kleine cpu koeler want ik heb al een miditower en ik kan inprincipe alleen maar koelers vinden die veels te groot zijn!
Het liefst wil ik de koeler bij 4launch bestellen ivm met meerdere bestellingen tegelijk etc
Ja maar als ik al mijn onderdelen overal ergens anders bestel betaal ik voor maximaal 5 dingen 9 a 10 euro verzendkosten schiet ik ook niet veel mee op

Probleem is dat jij jezelf een beetje tegenspreekt. Je zegt ik zoek een kleine koeler, vervolgens zeg je dat je alles bij dezelfde zaak wil halen.

Ik neem aan dat je bij die zaak al hebt gekeken naar een kleine koeler en die daar niet kon vinden. Dan kom je toch automatisch uit bij een andere winkel?!

Misschien kan de plaatselijke pcboer je aan een kleine koeler helpen, geen verzendkosten.
 
Ja oke daar heb je gelijk in, ik wil weer teveel:p.
Maar ik ben nu uitgekomen bij komplett, één van hun afhaalpunten zit bij mij in de buurt.
Een paar producten op mijn wishlist waren een paar euros duurder maar die koeler die is 11€ goedkoper bij komplett en daarbij geen verzendkosten=scheelt weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan