kleine patient Databse

Status
Niet open voor verdere reacties.

flyingdavid

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 apr 2012
Hi Allemaal,

Ik heb een misschien wel vreemde vraag.
Ik heb een excel sheet waar ik een aantal patienten in bij houd. echter wil ik dit sheetje graag omzetten in een klein acces databaseje.
ik heb echter helemaal geen ervaring met acces, ik had een start gemaakt, maar er komt zo veel bij kijken dat het me helaas niet lukt.

Is er iemand die voor mij een relatief eenvoudig databaseje in elkaar kan zetten met de functionaliteiten die ik in m'n excel sheet heb. Of weet iemand wie dit voor mij kan doen zonder kosten. Ik heb helaas nog geen inkomen dus ik zoek iemand die voor de hobby dit gratis wil doen.(als iemand zo gek is)

Ik heb een voorbeeld sheetje bijgevoegd zoals het nu is. Bekijk bijlage Template Client X aangepast .xlsx

Graag hoor ik iets van iemand

gr

David

Hallo,

Ik denk dat dit te veel is voor iemand om dit "zomaar even" te doen.
Hier komt nog heel wat bij kijken namelijk.

Ik kan zelf ook wel met Access overweg, maar dit kost mij ook te veel tijd.
Wel ben ik bereid dit tegen een kleine vergoeding maken.

Ik kan ook een programma maken waar dit alles mee mogelijk is (ik programmeer in mijn vrije tijd).
Ook hier komt dan een database achter te liggen.

Als u uw e-mailadres zou willen geven kan ik hier eventueel nadere uitleg over geven.

Groeten,
ReDNaX

En ik maar denken dat we in dit forum mensen voor niks helpen...
Uit een andere vraag uit dit forum heb ik nog een voorbeeldje dat ook gebruikt wordt om meetresultaten op te slaan. Ter inspiratie dus; misschien heb je hier wat aan als uitgangspunt?

Bijlagen

En ik maar denken dat we in dit forum mensen voor niks helpen...

Dat doe ik ook zeker. Al zo vaak.

Maar een opdracht als dit wil ik eerlijk gezegd niet voor niets doen.
En blijkbaar ben ik niet de enige aangezien nog niemand heeft gezegd dat ze er mee bezig zijn.

Wel wil ik hem tegen een kleine vergoeding helpen, dat scheelt hem al heel veel ten opzichte van een bedrijf die ernog veel en veel meer voor vraagt.

Laatst bewerkt:
Het Meten is weten voorbeeld is zeker al een goede input voor wat ik graag zou willen. Ik ben zelf nog eens een beetje gaan proberen om tot een resultaat te komen. (Niet dat het al ergens op lijk), maar dan hebben we in ieder geval een idee waar het op zou moeten lijken.
http://www.bellefigure.nl/download/Database1.accdb

2007/2010 db's kan ik op het werk niet openen, dus dat wordt vanavond :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan