kleine pc probleempjes

• Onderwerp starter Onderwerp starter NiHaL
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

NiHaL

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Hallo,

Ik heb n paar probleempjes met mijn pc en hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen:
(hoop trouwens dat al die vragen hier thuis horen...ik had geen idee waar ik ze anders moet plaatsen)

-krijg wel eens een dxva-sig melding...bestand wordt geopend met kladblok...na openen bestand zie je alleen de letter A staan....elke keer verwijder ik dit bestand..maar hoe kan ik ervoor zorgen dat i dit niet meer krijg???Waardoor krijg ik dit eigenlijk???

-Ik krijg ook heel vaak een foutmelding...waarna ik een rapport kan verzenden...ik vraag me af waarom ik zo vaak n foutenrapport krijg?Kan ik hier iets aan doen?

-Als ik mijn pc opstart gaat ie na een minuut of 2 uit en start ie zich opnieuw op...dit gebeurt nu de afgelopen 2 dagen...geen idee waarom????

over die dxva melding zie ik ook meldingenn over het missen van codec's.
heb je er last van als je bijv wmp gebruikt?

je tweede probleem is dat geen themperatuurprobleem?

en wellicht de oplossing van bertus

Ik heb net Eset Nod32 geinstalleerd...zal dat ook helpen???
heb ff gekeken op de site maar die 1e zag er zo ingewikkeld uit...kon uit n paar downloads kiezen,geen idee welke ik moet kiezen?

Frankwannet..ik krijg die melding echt om de zoveel tijd...niet speciaal als ik iets open of gebruik...

hmm wist nie dat temperatuur met n foutmelding te maken kon hebben? zal er voortaan op letten...

ok ben de superantispyware aan t downloaden....hoop dat t lukt..
thnx...

Voorlopig gaat t goed....hoop dat t zo blijft...die melding verschynt niet elke dag...ik denk dat ik eerst een weekje of 2 af moet wachten...als ik dan nog niks zie dan weet ik zeker dat het gelukt is...;)

en anders hoor je me weer;)

sorry

krijg nu een melding dat gereageerd is in dit topic dus loop wat achter.

ff afwachten dus

Oplossing dxva_sig.txt probleem

Hoi

Wellicht heb ik een oplossing voor het dxva_sig.txt probleem. :mad:
Ik gebruik zelf Media Player Classic voor video bestanden af te spelen.
Hier ligt ook het probleem en de oplossing.
Open MPC en ga naar options. Klik hier Old Renderer aan.
Hier na geen last meer van die irritante dxva file meer gehad.
Had hier trouwens alleen last van bij wmv extenties.
Het werkt in ieder geval wel bij mij.;)

Succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan