xvilo
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 dec 2008
hoi,
ik moet voor mijn school een kleinen website van php op zetten die is aange-maild, volgens mij zitten er wel een paar fouten.
ik kan ze zelf er niet helemaal uit halen, hier is een zip met de originele bestanden
je kunt het bekijken op www.semschilder.nl/rooster
hij geeft de fout aan:
ik denk dat hij geen verbinding kan maken met de MYsql database, als dat het geval is kan ik nergens de gegevens daarvoor vinden.
ik moet voor mijn school een kleinen website van php op zetten die is aange-maild, volgens mij zitten er wel een paar fouten.
ik kan ze zelf er niet helemaal uit halen, hier is een zip met de originele bestanden
je kunt het bekijken op www.semschilder.nl/rooster
hij geeft de fout aan:
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) in /home/sems/webe/rooster/index.php on line 17
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/sems/webe/rooster/index.php on line 17
Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/sems/webe/rooster/index.php on line 18
ik denk dat hij geen verbinding kan maken met de MYsql database, als dat het geval is kan ik nergens de gegevens daarvoor vinden.