Met enig voorbehoud, want het is nog allesbehalve stabiel, een versie waar je wel even mee kunt stoeien...
Ik heb een inlogformulier gemaakt, waarmee je een deelnemer kunt kiezen, of een nieuwe kunt toevoegen. Vervolgens kom je op het menu waaruit je het type vraag kunt kiezen.
Bij elk formulier kun je per quiz maximaal 3 vragen beantwoorden, daarna krijg je een boodschap dat je al drie vragen hebt ingevuld.
Als het goed is, begint hij na 9 vragen een nieuwe quiz, met weer drie vragen voor elk vraagtype, maar dat is nog niet getest.
Ik heb de foto's verwijderd uit de db, omdat hij anders niet te versturen is. Je hebt ze hard in de tabel geladen, en zelf zou ik dat niet doen. Met koppelingen naar foto's in dezelfde map als de db bijvoorbeeld hou je 'm veel kleiner, en kun je nog eens een fotootje wisselen.
Wat ik met de eerste zin bedoelde is het volgende: de db heeft nog steeds de onhebbelijke gewoonte om als je wat bijbouwt, ineens een formulier te laten crashen. Dat ondervang ik nu wel door steeds een nieuwe db te maken, en alles, behalve het gecrashte formulier, weer opnieuw te importeren, maar handig is natuurlijk anders... Maak dus regelmatig een backup van de db als een onderdeel af is en werkt, want anders kun je weer opnieuw beginnen