Kleurcategorien in Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

annetje77

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Op mijn werk gebruik ik graag outlook categorien in mijn agenda,
contactpersonen en in mijn email. Ik heb een verschillend kleurtje
voor elk van mijn projecten. Je kan 25 kleuren kiezen bij de
categorien, maar sommige kleuren lijken op elkaar en ik heb meer dan
25 projecten. Is er een manier om meer kleuren voor de categorien aan
te maken?

Alvast bedankt
An

Hoi,

Nee, volgens mij kan dat niet.
Heb trouwens wel een vraag voor je.
Als je nou aan al die items (mails; agenda; contactpersonen) een categorie hebt toegewezen, kan je dan in Outlook een overzicht krijgen van alle items met die categorie?

Ik ondersteun diverse praktijken met het CRM-gebruik van Outlook, waarbij o.a. projecten en/of dossiers gebruikt worden. Dus ben wel heel benieuwd. Nu los ik het op een andere manier op, dus niet met categorieën omdat mij niet bekend is hoe je dat overzicht daarmee kunt krijgen.

Dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Per soort (contactpersonen, agenda, mails, ...) kan ik ze wel laten zien, maar samen heb ik nog niet geprobeerd. Zou ook interessant zijn als dat kon.

Alvast bedankt om te antwoorden.

Dat heb ik nog niet uitgeprobeerd.
Per soort (contactpersonen, agenda, mails, ...) kan ik ze wel laten zien, maar samen heb ik nog niet geprobeerd. Zou ook interessant zijn als dat kon.

.... dan houd ik het vooralsnog op mijn 'methode' die tot nu toe voor mijn klanten tot tevredenheid werkt:
- een aparte map met contactpersoonitems (direct onder 'Persoonlijke mappen' en niet onder 'Contactpersonen').
- en daarin voor elk project of dossier een contactpersoon-item, dat uit niets anders bestaat dan een uniform kenmerk.
- alle items in Outlook kunnen tenslotte gekoppeld worden aan zo'n dossier- of project-item.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan