kleuren op Beeldscherm,zoals in veilige modus

Status
Niet open voor verdere reacties.

helmgras

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2000
Berichten
192
Hallo,

1)
Ik heb een probleem met mijn kleuren weergave op het beeldscherm. De kleuren zijn zoals in de veilge modus opstart en als ik van ene naar andere site klik veranderen de kleuren steeds even helemaal blauw of helemaal rood..
Wat is er aan de hand?
Hoe kan ik dit oplossen??
Ik heb een oudere pc met windows 98

2)
Ik heb outlook express6 na niet meer willen starten, geherinstalleerd via een nu bklijkt buitenlandse site. Dit programma werkt nu wel weer, maar alles is nu in het engels!! Beetje moeilijk om nu bv spellingcontrole te doen, nl een deel van outlook express is ned.
Vraag van mij, waar kan ik nederlandse versie vinden en kan ik die zo over mijn huidige installatie heen downloaden??


Graag uw reply
Dank
 
1) onlangs windows opnieuw geinstallereerd of de videokaart vervangen?
 
Kijk eens via Configuratiescherm, Beeldscherm naar de Instellingen?

Outlook Express is onderdeel van Internet Explorer, download IE 5.5 opnieuw, daar zit Oulook Express 5.5 bij in?
 
Hallo,

Ja ik heb niet zolang geleden inderdaad windows opnieuw ,met mijn disk, geinstalleerd!
Wat kan dit betekenen?? Ik heb niets aan de videokaart gedaan
graag meer info

Instellingen staan volgens mij normaal, ik heb ze nogeens bekeken.
War kn ik IE5.5 downloaden in ned?Ik heb nu OE6??
Graag reply

thxx
 
Je zal even moeten weten welke videokaart er in je pc zit, dan kun je de driver daarvan downloaden en installeren. Daarna zul je weer het normale beeld met meerdere kleuren hebben.

Voor dat andere, ga eens langs Windows update en laat daar de updates binnen halen.
 
ok

ik heb als ik het goed heb een ATI 3 D rage pro (atir3) kaart. Is dit juist?
Ik heb in de systeeminfo trouwens geen fouten gevonden.geen rode fout aanwijzigingen.

Hoe en waar moet een driver downloaden??Ik doe regelmatig uodates van windowspagina, maar ik wil ned IE hebben
kan dit en waar welke site??.
 
dank

Hallo, ik heb de 5.5 IE goed kunnen gebruiken , maar de ATI pro rage, heb ik ook gedownload en geinstalleerd, maar de kleuren blijven ook met de driver niet goed, vaag als in veilige modus..... wat kan ik nu nog doen??
graag info en advies

groet
 
wat kan nog meer??

Hallo, ik heb de 5.5 IE goed kunnen gebruiken , maar de ATI pro rage, heb ik ook gedownload en geinstalleerd, maar de kleuren blijven ook met de driver niet goed, vaag als in veilige modus..... wat kan ik nu nog doen??
graag info en advies

groet





__________________





helmgras
 
Waarom jezelf compleet met handtekening herhalen?:shocked: :D

Heb je bij bureaublad(met rechts klikken) > eigenschappen > instellingen, gekeken of je nu de resolutie kan veranderen?
 
THxx voor je reactie!!
Ik heb inderdaad via instellingen de resolutie kunnen veranderen, maar de wazigheid van de veilige modus is er nog steeds.. Hoe krijg iik nu weer scherpe en duidelijke kleueren en afbeeldingen??
Moet toch een oplossing voor zijn>?
 
laatste keer...

Hallo,

Ik heb de andere genoemde problemen nu kunnen verhelpen, met uw hulp allemaal, dank.. alleen die wazige foto weergave is me een doorn in het oog.. ik wil mooie plaatjes.... kan het aan een defect op de harde schijf liggen.. ouderdom?
Ik heb het programma everest gedaan en daar zie ik geen defecte onderdelen.. zover ik dit kan ontdekken.... als iemand me voor deze laatste hulp vraag nog suggesties kan geven.dan hou ik me aanbevolen,.......

just tell.. just ask!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan