kleuren uit documenten enzo zijn weg...

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
Berichten
1.836
vraag van een kennis waar ik zo geen antwoord op weet:

Het probleem is: dat alles wat ik in out-look wil "kleuren" bv. de geschreven tekst van zwart naar kleur, doet het niet. ook alles wat onder opmaak, kleur-briefpapier-meer briefpapier, wat ik ook aan klik, er komt niets van dat alles! RICH-TEKST staat gewoon aan.

In Word kan ik Word-Art wel aan klikken en een tekst maken maar dan wil ik zoals altijd de tekst een kleur geven en dat doet ook niks meer.

Zelfs als ik een opgeslagen brief waarin ik Word-Art heb gebruikt nu open, staat de tekst die ik in Word-art. geschreven heb gewoon zonder opvulling, raar he.

ook van tele2 een rekening gekregen, die komt altijd in wit met gele "strepen"binnen die zij nu ook allemaal gewoon wit.


Ik weet dat er iets is gewijzigd aan Toegankelijkheid. Had te maken met zichtbaarheid en grootte van pictogrammen en letters:

Ook heb ik wel heel erg grote letters met typen en op internetpagina's.

Ik zoek de oplossing dus in eerste instantie in het terugzetten van allerlei grafische grapjes naar klassieke Windows-instellingen.
Ik heb geen laptop of pc met W-XP meer. Kan iemand mij exact zeggen waar ik de instelling vinden kan?
 
het is opgelost: de optie bij beeldscherminstellingen voor Hoog contrast stond aangevinkt.
nu is alles weer goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan