kleuren veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

ozzyfan

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2006
Berichten
27
hi

ik heb vanmorgen mijn ventilators schoon gemaakt
toen had ik alle kabels los gemaakt

toen ik me kabel van me monitor erin deed zijn alle kleuren veranderd

bijv. bij mijn start balk die start knop is grijs en me balk is heel blauw en die xp kleuren zijn ook allemaal veranderd:confused:

wie weet hoe ik die kleuren weer normaal kan krijgen ik heb windows opnieuw geinstalleer
wie kan mij helpen :eek:

alvast bedankt
 
Drivers van je grafische kaart opnieuw installeren
 
Het probleem zit in je monitor, dus dingen installeren en configuraties veranderen heeft geen zin denk ik!
Je zou eens moeten kijken of de pinnetjes in de stekker van je monitor nog heel zijn en of ze niet zijn verbogen.
 
hamet zei:
Het probleem zit in je monitor, dus dingen installeren en configuraties veranderen heeft geen zin denk ik!
Je zou eens moeten kijken of de pinnetjes in de stekker van je monitor nog heel zijn en of ze niet zijn verbogen.

Aan de beschrijving van topic starter lijkt het er op dat er maar 16 kleuren aanwezig zijn. dus installatie van de grafische drivers is een must.
 
ik heb de driver van mijn video kaart al opnieuw geinstalleerd

jah die pinnetjes zijn wat verbogen
 
vanzwam zei:
Aan de beschrijving van topic starter lijkt het er op dat er maar 16 kleuren aanwezig zijn. dus installatie van de grafische drivers is een must.

Je zou best gelijk kunnen hebben, maar het lijkt mij eerder dat er een pinnetje beschadigd is waardoor er 1 of meer kleuren niet doorkomen.

Dit met name doordat de monitor los is geweest. De driverinstallatie raak je wat minder snel kwijt. Maar het kan natuurlijk wel.
 
hi

probleem opgelost:D :D

ik heb die pinnetjes weer recht gebogen

en toen deed tie het weer

bedankt voor jullie antwoorden:thumb:

groetjes...
 
Geen punt, graag gedaan. Mazzel dat de pinnetjes niet gebroken zijn!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan