kleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sedert wanneer?
Had je er voordien meer?
 
Je hebt de juiste driver van je videokaart niet geinstalleerd
 
Als het goed is heb je een CD Rom van je videokaart of moederbord. Die moet je hebben en als je die niet hebt willen we graag weten welke videokaart je hebt!
 
----ik heb hetzelfde probleem na het opnieuw instaleren windows 98 alleen zegt de p.c bij mij dat alle stuurprogramma's goed werken en geen conflicten veroorzaken en toch blijft hij op 2 en 16 kleuren standaard pci grafische adapter vga
hetzelfde probleem heb ik met mijn geluidskaart
creative sb live value hiervan heb ik zelf de c.d
 
Je zult dan toch moeten weten wat voor een videokaart je hebt. Hiervoor zul je je kast open moeten maken en kijken wat voor een videokaart je hebt
 
ik heb de kast nu open maar zou je zo niet kunnen zeggen wat voor kaart het is staan alleen maar getallen op en geen naam ofzo maar waarom geeft de computer niet aan dat hij hardware heeft gevonden?
 
Ik heb helaas mijn glazen bol thuis gelaten dus weet niet welke kaart je hebt,

Wellicht dat wij wat aan de getallen hebben en waarom de pc niet aangeeft dat hij nieuwe hardware heeft gevonden is omdat win98 de kaart niet kent en daarom standaard drivers installeerd
 
astron model CT 5823
serialnumber A73091
TnT2 32 MEG 005
partno:4001049301 REV A
Assyno:40900493 REV
 
:thumb: JE BENT SUPER GEWELDIG IK HEB WEER MIJN GEWONE KLEUREN nu moet ik nog even zoeken naar mijn geluidsprobleem maar nogmaals super bedankt.:p
 
:thumb:

En die cd van je geluidskaart...staat daar een instal.exe (of setup.exe) op?

Zoja die dubbelklikken
 
geluis is ook weer voor elkaar net met opnieuw opstarten na het opnieuw instaleren van de geluidskaart krijg ik het wel bekende onweergeluidje
dus bedankt voor alles maar ik hoop dat alles nu weer goed draait en anders hoor je wel weer van mij.
 
geluid is ook weer voor elkaar net met opnieuw opstarten na het opnieuw instaleren van de geluidskaart krijg ik het wel bekende onweergeluidje
dus bedankt voor alles maar ik hoop dat alles nu weer goed draait en anders hoor je wel weer van mij.
 
Graag gedaan en als je meer problemen hebt horen we het graag :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan