Kleurencartridge leeg/ZW niet. Kan ik printen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

noahjazz

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Hallo,

Ik heb een Epson Photo 810 met daarin een aparte kleuren -en aparte zwart/witcartridge. Nu is alleen de kleurencassette leeg en toch kan ik geen ZW printen! Klopt dat?

Ik hoop dat iemand het weet.

Alvast bedankt!

Robin
Zoetermeer

heb hier een oude deskjet 670 van hewlett packard staan die dat wel zonder problemen doet.

check even de instellingen van de printer.

pe.

ik weet niet of het kan, maar...
hoe zag het "zwart" eruit toen ie het nog wel deed?
namelijk kans dat de printer geen z/w cartrigde detecteerde (pinnetjes vies?) en toen maar de kleuren ging gebruiken om zwart te printen. dan gooit ie alle kleuren bij elkaar en krijg je een soort heel donker grijs i.p.v. echt mooi zwart. doordat ie alle kleuren gebruikt gaat je kleurencartridge véél sneller op dan normaal.

heb ook een epson 810 en bij mij kan dat wel je moet het even apart aangeven als je alleen zwart wil printen zoals tekst.

Hallo

Normaal gezien , kan de printer niet weten , dat die cartridge leeg is .......

Dus zou hij normaal "blanco" moeten printen , en niet ...moeilijk doen ......

Een meer voorkomende fout ...is ... een slecht kontakt v/d cartridge , waardoor de printer slecht 1 cartridge ziet en ......yep errors.......

Peter

ff een tip

als je besluit een nieuwe kleurencassette aan te schaffen koop dan geen orginele van epson. hartstikke duur. ik heb zelf een epson c62, zwarte cassette van epson kost 44.95 euro en van een ander merk welke het ook perfect doet kost 12.40 euro en voor de kleurencassette 34.95/17.70 euro dat scheelt nogal

mazzel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan