kleureninstelling na formateren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patpeg

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2003
Hallo allemaal,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Het volgende is het geval. Ik heb mijn computer geformateerd en sindsdien kan ik niet meer kiezen dan 16 kleuren. Dit is echt niet prettig. Na veel gezoek denk ik de fabrikant van de kleurenkaart gevonden te hebben. Intel. Volgens Sisoft Sandra heb ik een intel740 kaart. Maar als ik op de website van intel kijk, kom ik niet echt verder. Kan iemand mij aub helpen, ik ben echt ten einde raad.

Groetjes Peggy

drivers installeren, maar hij hoort hem automatisch te installeren.

welk besturingssysteem heb je en wat voor monitor ?

Ik snap dat ik drivers moet installeren, het probleem is alleen welke.
Ik gebruik windows me en ik heb een provieuw monitor.
Op de website van intel740 ben ik ook geweest, maar ik weet echt niet welke driver? ik moet installeren.

alvast bedankt. groetjes Peggy

Drivers.

Ik denk dat die pagina wel degelijk de juiste is.

maar dit is de directe link.

Gewoon even je besturingssysteem selecteren en downloaden.

Grtz.

Drivers

Ik denk dat je gewoon de drivers voor Win 98 SE kunt proberen.

Ik zou voor alle zekerheid even een herstelpunt aanmaken zodat je in ieder geval nog terug kunt.

Suc6

Nou komt dus het volgende probleem. Ik download de driver. Dit is een winzip bestand. Dan unzip ik het. als ik dan op het icoontje van intel740 druk krijg ik het schermpje: bestand openen met. En met geen enkel bestand opent hij die intel740.
Wat nu?

Driver installeren

In dat geval kan je via het configuratie scherm / systeem / hardware / apparaat beheer de videokaart verwijderen.

En dan de wizard nieuwe hardware installaren kiezen of gewoon de pc opnieuw opstarten zodat de wizard zelf aangeeft dat er nieuwe hardware is gevonden.

Indien er dan om de driver wordt gevraagd dan verwijs je windows naar de map waarin de de uitgepakte bestanden staan.

Suc6

Echt hartstikke bedankt.
Ik kan nu eindelijke andere kleuren kiezen.
:D

Groetjes Peggy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan