klik-geluiden in IE

• Onderwerp starter Onderwerp starter nixs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Hoi.,

Ik heb een zeer vervelend probleem ik heb in IE en dus niet in xp/vista een klik zitten dit hoor je steeds over de speakers nu weet ik dat het een questie is van een in stelling maar weet niet meer waar.
De LT is niet kapot de HD ook niet weet iemand waar je het kan veranderen in xp al eerder had ik het probleem maar heb toen niet de vraag gestart dus kan het andwoord niet terug vinden in mijn eigen vragen.
Het vreemde is dat je erin windows geen last van hebt alleen als je een browser open hebt
Soms heb je zelfs ook dat je de blauwe balk dat hij een pagina zoekt ook nog eens ziet.
iedere 10 seconde hoor je klik heel erg verveelend.
In de data base kon ik ook niet de oplossing vinden hellaas wie weet de oplossing
bvb dank

Deze klik is over het algemeen uit te zetten in de "geluiden en audioapparaten" (XP) in het configuratiescherm
Dan in het tabblad geluiden kan je het eea proberen uit te zetten.
__
Verplaatst naar:
Software > Browsers > Microsoft Internet Explorer

Deze klik is over het algemeen uit te zetten in de "geluiden en audioapparaten" (XP) in het configuratiescherm
Dan in het tabblad geluiden kan je het eea proberen uit te zetten.
__
Verplaatst naar:
Software > Browsers > Microsoft Internet Explorer
Hoi killer bedankd voor de tip wat jij voorsteld heb ik gedaan voor andere lezers in IE 7 kan je gaan naar opties geavanceerd geluiden en geluiden op websites uitzetten.
Toch moet er ook nog een oplossing zijn in windows mappen maar waar weet ik nog niet ik ben geholpen ty voor je erg snelle reactie.

Ps waar zoiets nu ineens vandaan komt is een vraag gisteren was het nl nog niet erg vreemd maar toch ik ben er nu vanaf mvgr :thumb:toppie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan