Klik programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlazingBull

Gebruiker
Lid geworden
10 apr 2005
Hallo beste mensen,

Ik speel graag spellen en nu heb ik een probleem dat er telkens 1 item beschikbaar komt elk uur. Ik wil deze items dan door verkopen aan mensen omdat ze zo zeldzaam zijn maar omdat ik niet elk uur kan spelen (:-D) dacht ik misschien dat er een programma zou bestaan die dat voor mij deed.
Dus hierbij, bestaat er een programma die je cursor naar een bepaalde positie brengt en dan vervolgens klikt?! en kan je tussen dat klikken ook de tijd instellen?!

Alvast bedankt voor het lezen!

Groeten

Bull

Hier snap ik werkelijk helemaal niets van.
Zou je misschien iets concreter kunnen zijn?

ik denk dat hij een programma zoekt die automatisch voor hem dingen verstuurd.
meer haal ik er ook niet uit.

lol sorry jongens :)

eehm... ik zoek dus een programma dat om het uur op een bepaalde positie op het scherm klikt dus bijvoorbeeld; dat hij elk uur op go klikt (internet explorer) met de cursor.

Dus eigenlijk een voorprogrammeerbaar programma die je muis bestuurd?

Ik weet zeker dat die programma's bestaan, omdat bijvoorbeeld bij reclamediensten zoals Google Ads duidelijk staat aangegeven dat je NIET zo'n programma's mag gebruiken. Daarentegen heb ik er nog nooit een gezien.

En is dat trouwens niet een beetje tegen de regels? Dat via een programma doen?

James :)

jaa precies jeroen! zoiets zoek ik :D

en ik wil het niet gebruiken voor google adds :| hoewel dat wel zou kunnen :D maar ja ik heb niet eens een eigen site en heb eigenlijk ook geen interesse omdat te doen...

maar iig bestaat er zo'n programma? :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan