Opgelost Klikbare inhoudsopgave gemaakt in Word, werkt als PDF niet correct op mobiele telefoon

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Citronella

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2013
Jeetje, lang geleden dat ik hier was;-)
Ik kon niet vinden of dit onderwerp al eerder was gepost, sorry als dat wel het geval is.

De situatie:
Ik maak in Word (office professional 2021) een document met klikbare inhoudsopgave.
Daar maak ik een PDF van met Acrobat pro DC 2023.
De klikbare inhoudsopgave werkt wel op mijn laptop maar werkt niet correct op mijn mobiele telefoon.
Als ik klik op hoofdstuk 3 kom ik bij hoofdstuk 2
Als ik klik op hoofdstuk 4 kom ik op 3 etc.
Ik heb een Samsung mobiel met laatste sw versie en ook Acrobat met recente update.
De klikbare inhoudsopgave werkt wel als ik het bestand open met Google Drive PDF.
Als ik het bestand binnen Word opsla als PDF heb ik hetzelfde probleem.
Ik heb een vriendin het bestand laten openen op haar mobiel (ook Android, maar geen Samsung) en die had hetzelfde probleem.
Ik heb talloze instelling geprobeerd, probleem blijft.

De vraag:
Is er een oplossing dat het PDF goed functioneert, ongeacht type mobiel en ongeacht type viewer op die mobiel?

Bedankt!

Kijk eens of het hier bij staat.

Test with Different TOC Types:
Try creating both an automatic and a manual table of contents to see if one works better on your mobile device.

If you continue to experience issues, you might want to consult the Microsoft Support site for your specific version of Word or reach out to their support team for further assistance.

Bedankt Senso! Ik zal de link eens bekijken.
Ik had al wel in Word diverse TOC's geprobeerd: formeel, van template etc, dat maakte geen verschil. Ik ga nog wat verder experimenteren. Het moet lukken. Ik had AI gevraagd, maar die is nog niet up to speed voor dit probleem bleek wel:-)

Ok Senso, Ik heb het ontdekt, dankzij jou. Ik had een paar TOC's geprobeerd in Word, behalve de versie Klassiek en doet het wel. Hoe simpel kan het zijn:-)
Nogmaals dank

Zoals vaak begrijpen Google en AI niet de juiste samenhang in de vraag/probleem!
Edit:
Mooi, dat het opgelost is.👍

Dit lijkt mij geen probleem dat Google noch ChatGPT kan oplossen; een TOC veld zou in essentie overal hetzelfde moeten werken. Ongeacht de opmaak. Dat de Klassieke opmaak het wél doet, en de andere sjablonen niet, is idioot. Zeg maar gerust een bug. En ik betwijfel toch echt dat AI in staat is om bugs in Microsoft pakketten op te lossen. Als dat wél zo is, dan belooft dat uiteraard veel voor de volgende versies ;).

Terug
Bovenaan Onderaan