Citronella
Gebruiker
- Lid geworden
- 8 apr 2013
Jeetje, lang geleden dat ik hier was;-)
Ik kon niet vinden of dit onderwerp al eerder was gepost, sorry als dat wel het geval is.
De situatie:
Ik maak in Word (office professional 2021) een document met klikbare inhoudsopgave.
Daar maak ik een PDF van met Acrobat pro DC 2023.
De klikbare inhoudsopgave werkt wel op mijn laptop maar werkt niet correct op mijn mobiele telefoon.
Als ik klik op hoofdstuk 3 kom ik bij hoofdstuk 2
Als ik klik op hoofdstuk 4 kom ik op 3 etc.
Ik heb een Samsung mobiel met laatste sw versie en ook Acrobat met recente update.
De klikbare inhoudsopgave werkt wel als ik het bestand open met Google Drive PDF.
Als ik het bestand binnen Word opsla als PDF heb ik hetzelfde probleem.
Ik heb een vriendin het bestand laten openen op haar mobiel (ook Android, maar geen Samsung) en die had hetzelfde probleem.
Ik heb talloze instelling geprobeerd, probleem blijft.
De vraag:
Is er een oplossing dat het PDF goed functioneert, ongeacht type mobiel en ongeacht type viewer op die mobiel?
Bedankt!
Ik kon niet vinden of dit onderwerp al eerder was gepost, sorry als dat wel het geval is.
De situatie:
Ik maak in Word (office professional 2021) een document met klikbare inhoudsopgave.
Daar maak ik een PDF van met Acrobat pro DC 2023.
De klikbare inhoudsopgave werkt wel op mijn laptop maar werkt niet correct op mijn mobiele telefoon.
Als ik klik op hoofdstuk 3 kom ik bij hoofdstuk 2
Als ik klik op hoofdstuk 4 kom ik op 3 etc.
Ik heb een Samsung mobiel met laatste sw versie en ook Acrobat met recente update.
De klikbare inhoudsopgave werkt wel als ik het bestand open met Google Drive PDF.
Als ik het bestand binnen Word opsla als PDF heb ik hetzelfde probleem.
Ik heb een vriendin het bestand laten openen op haar mobiel (ook Android, maar geen Samsung) en die had hetzelfde probleem.
Ik heb talloze instelling geprobeerd, probleem blijft.
De vraag:
Is er een oplossing dat het PDF goed functioneert, ongeacht type mobiel en ongeacht type viewer op die mobiel?
Bedankt!