klikhierniet.net vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

megamovies

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2009
weet iemand hoe ik in mijn site net zoeits als www.klikhierniet.net kan krijgen??

Laatst bewerkt door een moderator:
dat zijn Java scripts. (ik neem aan dat op de site een popupje naar boven komt die je semi lollig vraagt om niet te klikken en telkens weer een nieuw popupje waarin de lol steeds groter word in de trend van "Ik vroeg je toch om niet te klikken.... klik je toch..... en weer..... nu al 80 keer...... word je er niet moe van,,,,,,,,,,,,,,etc etc etc)

[off-topic]w w w.klikhierniet.net Is overigens een knap irritante site ;)

Moest Firefox via Taakbeheer afsluiten, want ik kwam nergens meer! ;)[/off-topic]

Tijs.

yea, het is best simpel, gewoon alert()-jes blijven gooien (while loop mischien? Of een for), en mischien wat fancy script om die steeds anders te laten zijn.

@dnties: Opera heeft een erg handige optie, na de 2e of 3e alert van 1 website staat er een checkbox met, 'wil geen alerts meer zien van deze website'. Firefox niet, jammergenoeg... zouden ze toch eens moeten inbouwen.

@Vegras: Bedankt voor de toelichting wat er achter die *******-site qua 'techniek' verborgen zit! En bedankt voor je tip dat Opera niet zo 'bevattelijk' is voor dergelijke zaken. :thumb:

Tijs.

Voor firefox gebruikers is NoScript echt een aanrader!
Nooi meer rickroll's, vervelende website effecten, etc, etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan