Klikken in Hotmail werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

sluca

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2009
Berichten
108
Hallo allemaal
Sinds gisteren probeer ik mijn mails te lezen in Google Chrome maar dit lukt niet meer :-(
Ik kan wel mijn account openen en ik kan zien hoeveel nieuwe mails ik heb, maar ik kan er niet op klikken, idem met de andere mappen zoals verzonden items en zo.
Als ik met m'n pijltje erop ga staan en ik klik gebeurt er niets.
In Internet Explorer lukt het wel gewoon.
Ik heb ook al geprobeerd om Google Chrome opnieuw te installeren maar zonder resultaat.
Kan iemand helpen?
Alvast bedankt!
 
Al eens microsoft silverlight geinstalleerd/herinstalleerd?
 
Dat heb ik nu ook geprobeerd (op jouw aanraden ;) ) en heb voor de zekerheid ook eens heropgestart maar zonder resultaat :-(
 
Misschien ook even tijdelijke internetbestanden etc weggooien
 
Er zijn meer mensen met dit probleem, leerde google mij. Wellicht dat hier http://www.pchelpforum.com/xf/threa...ssages-in-hotmail-using-google-chrome.113986/ een mogelijke oplossing staat.

Deze? Gaat welliswaar over vista.

I fixed this problem. My vista PC is set to "automatic updates" and it automatically downloaded a Microsoft .NET Framework update (around May/June 2011). This update clashed with javascript so I uninstalled this update and it fixed the problem.
 
Aangezien ik niet echt thuis ben in de computerwereld zijn sommige dingen nogal moeilijk te begrijpen :)
Ik heb gekeken bij mijn programma's en er staat twee keer "Microsoft .NET Framework 4 Client".
Eentje met Client Profile en eentje met Extended.
Beiden hebben als datum 15-02-2011 (laptop bestond toen nog niet eens want is amper een week of twee oud maar goed, dat zal wel een heel domme typisch vrouwelijke opmerking zijn ;-) ).
Ik heb ze nog niet durven verwijderen, wilde eerst raad van jullie :)
Heb ook gekeken voor die Javascript en heb ze uitgeschakeld maar toen raakte ik helemaal niet meer op Hotmail.
Als ik het inschakel kan ik wel op de pagina komen en al mijn mails zien, ik kan ze alleen niet open klikken, ook de mappen niet.
Ik heb ook geen enkele extensie geïnstalleerd.
O ja, en na nog wat surfen op het internet ontdekte ik wel dat het wel werkt via een incognitoscherm :) Lol. Goed om weten maar 'k zou toch graag hebben dat het opgelost wordt. Maar na dat surfen heb ik de indruk dat er gewoon (nog) geen oplossing is :(
Bedankt voor alle reacties, ideeën blijven welkom ;-)
 
Vanmorgen werkte het terug :-D Geen idee hoe het komt maar we zullen er maar van genieten zolang het duurt ;-)
 
Haha nice, mss een update van google chrome zelf ofzo. Ik herinner me net dat ik dit vroeger ook had en na paar dagen ging het gewoon terug weer maar wou het niet als een antwoord geven :p

KAn je dan ook aanduiden dat de vraag is opgelost?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan