klikken zonder resultaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

yentldj

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2013
dag allemaal

ik kan nog klikken op icoontjes op mijn bureaublad maar wordt niet meer doorgestuurd(ze worden wel geselecteerd). ik kan het wel openen als ik rechtermuis klik en dan op als administrator uitvoeren klik. dan opent dit wel. ik heb dit probleem ook als ik in het configuratiescherm ben kan ik klikken op de verschillende onderdelen maar ik word niet meer doorgestuurd(er gebeurt niets).

wie kan me helpen

groetjes

En als je erop dubbelklikt?

dan gebeurt er ook niets. er komt juist voor een second zo een 'blauw laad' draai rondje en dan gebeurt er dus verder niets
op documenten en mappen kan ik wel klikken ook de rechterkolom van de startknop werkt. (het lijkt alleen maar voor exe en html files te zijn en natuurlijk ook in het configuratiescherm)

Laatst bewerkt:
Open taakbeheer en klik op details (of processen als je windows 7 hebt)

Open vervolgens een programma waarvan je de proces naam weet, bijvoorbeeld word. Dit is WINWORD.exe

Scroll naar de plaats waarvan je verwacht waar deze zal staan (op alfabet gesorteerd)

Kijk of het proces wordt gestart, zo niet, dan zou ik een virus scan en maleware scan doen.

Bijv. met Malwarebytes

nee dit werkt niet he een virus scan uitgevoerd en heeft niets gevonden. zou dit niets kunnen zijn in het register?

Als wil dat ik je help ben ik aanwezig in de chat om indien de gegevens te delen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan