Kliksafe filter omzeilen/uischakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geerd-0

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2006
Hoi,

Op school hebben wij een kliksafe filter op de pc zitten, weet misgien iemand hoe je dit filter kunt uitschakelen/omzeilen???? Het is soms namelijk nogal irritant als site's geblokt worden terwijl je weet dat er niks verkeerds op staat.

kliksafe

wij hebben ook kliksafe ik zit ook met dan probleem weet iemand hoe je dat kan omzeilen:( :(
??

de eerste wordt geblokt(dat bedoel ik nou)
en de 2de doet het wel als ik daar je eerste link invoer wordt ik doorgestuurd maar wordt de site nog steeds geblokt:confused:

Laatst bewerkt:
Toegang geblokkeerd:evil:

Zo zie je wel weer hoe **** het is zo'n filter:(

Weet je misgien nog een site? die niet geblokt wordt?:rolleyes:

Bedankt!

Bedankt!!!! 1:blok, 2:Doet het!!!, 3: Blok, 4: Doethet ook!!

Super bedankt!!:thumb: :thumb:

bedankt!

Bedankt, maar als kliksafe die site's nu ook blokkeert wat dan? Is er geen foefje dat kliksafe niet kan blokkeeren??

:rolleyes:

Nee,

Sites opgeven die de werking van het programma omzeilen is legaal, want het programma vergeet die sites gewoon. Maar het programma ZELF gaan tegenwerken zoals jij zegt, is illegaal. ;)

James :)

zoek met google naar PHProxy daar staan ook een aantal goeie tussen :)

arjanp

hey ik heb hetzelfde probleem maar alle sites blokkeerd die ook dusss..?

Ik werk nu via jap moet je ff naar googlen
jap is een superhandig programma en blokkeert nix :D

Edit; na een aantal maanden ook niet meer.:evil::evil::evil:

Laatst bewerkt:
hey bedankt maar het ziet er een beetje ingewikkeld uit wat moet ik nu doen

hoi,

is er ook een programma om het de firewall uit te zetten als ik op www.runescape.com zit via die programma's komt er een kruisje als je in een world wil zitten::(

Laatst bewerkt:
al deze dingen die er boven staan doent niet:evil: heef iemand iets ander om klisafe uit te zetten al vast be dankt :thumb:

Ja, maar ik ga het hier NIET neerzetten, omdat de vakidioten van kliksafe hier ook regelmatig zullen rondkijken.:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan