Kliksysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tariq

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
Beste Helpmij,

Na enkele zoekopdrachten op het internet en hier op helpmij zit ik nog steeds met een probleem.

Ik wil een hard drive rack inbouwen zodat ik makkelijk harde schijven kan wisselen in mijn PC. Het gaat daarbij om S-ATA schijven. Laat daar nu direct mijn eerste probleem zijn, die vind ik niet zo snel bij mij in de buurt. Maar daar schrijf ik dit niet voor.

Ik heb een HP Compaq Presario SR2220NL en de harde uitbreidingssloten werken met kliksystemen, zonder schroeven dus. De plaatsen waar de schroeven zouden kunnen moeten zitten, is overdekt met het kliksysteem.

Daarom heb ik nu de volgende vraag: Hoe kan ik zien of de hard drive rack die ik wil gebruiken overweg kan met dit klik systeem?

Groet,

Tariq

Ik neem aan dat je een harde schijf bedoelt die overweg kan met dat kliksysteem? Anders moet je gewoon een hotswap kopen voor in je 5,25'' bay. Dan kan je zo de hdd eruit en weer erin douwen aan de voorkant.

AndreaZz,

Dat is ook wat ik bedoel. Ik wil zo'n hot swap bay, maar mijn probleem is dat mijn vrije 5.25" bay met een kliksysteem werkt en niet met de normale schroeven.

Daarom dus mijn vraag hoe ik erachter kan komen of de hot swap bay met een kliksysteem overweg kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan