Klikvirus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

3Dartist

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 apr 2009
Hallo allemaal,

ten eerste ik zit hier haast nooit alleen als het ECHT ECHT Nodig is, ikz oek namelijk meestal zelf alles uit maar ben nu einde raad.
Ik heb waarschijnlijk een soort van klikvirus en word er gek van haha.
Stel ik klik op een map,, vervolgens klik op een submap en dan klik ik vorige dan gaat hij naar ongeveer 3 seconden automatisch terug in die submap.
Ditzelfde geld voor internet ik typ bijv www.google.nl en dan typ ik in omfg... dan typ ik vorige en kom ik uit bij www.google.nl maar 3 seconden later gaat hij dan weer naar de site die ik zocht bij omfg bijv...
echt vet irrtitant dus op de ene of andere manier gaat hij terug de hele tijd.

ik heb cookies verwijderd want mijn virusscanner vond alleen een cookie met double click ofzo... maar na deze verwijderd te hebben gaat het probleem nog steeds verder...

Ook heb ik mijn pc geformateerd maar op de 1 of andere manier gebeurd het nog steeds...

heb wel bestanden overgezet maar mijn virusscanner vind daar geen virussen in...
( dan miss laatste extra info, soms zit mijn taakbalk vast nja kan er neit op klikken dus dan doe ik paar keer alt ofzo of alt tab en dan kan ik er weer op klikken )

Ik ben echt einde raad omdat ik dagelijks met computer moet werken en dit kost mij gewoon heel veel tijd ik kom er niet meer uit

hoop dat iemand mij kan helpen met mijn supergrote probleem=)

Alvast bedankt voor de moeite!!

heb je alles geformatteerd? dus ook je besturingssysteem opnieuw geinstalleerd?

welke internet browser gebruik je?

Formatteren is de laatste stap.

Met welke virusscanners heb je gebruikt.?

even scannen met Malwarebytes Anti Malware.
En als dat niet lukt kan je altijd nog even een hijackthis logje plaatsen op het forum van nucia.nl, dus niet hier want hier op helpmij worden die niet meer behandeld.
http://www.nucia.eu/forum/showthread.php?t=12 hier hoe en wat bij nucia.

Klinkt voor mij als een probleem in je Muis/Toetsenbord. Heb je toevallig een ander setje die je er op aan kan sluiten? Is de moeite waard denk ik.

Formatteren is de laatste stap.

weet ik maar hij zei dat hij geformatteerd had. maar had hij dan alleen een partitie of de hele harde schijf geformatteerd.

lijkt mij idd een ander toetsenbord en muis kijken wat er dan gebeurd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan