Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb ik ook gehad, in de bios klok verbeterd probleem bleef bestaan nu ik een maand verhuist ben heb ik dat probleem niet meer en nee ik heb het batterij niet vervangen maf ik snap het niet amsterdam is gmt +1.rve123 zei:Klik is op je Klok en ga naar het tabblad: tijdzone
Is daar wel de goede tijdzone (GMT + 1) geselecteerd ??
rve123 zei:Klik is op je Klok en ga naar het tabblad: tijdzone
Is daar wel de goede tijdzone (GMT + 1) geselecteerd ??
StoneyCity zei:heb ik ook gehad, in de bios klok verbeterd probleem bleef bestaan nu ik een maand verhuist ben heb ik dat probleem niet meer en nee ik heb het batterij niet vervangen maf ik snap het niet amsterdam is gmt +1.
aimik heb je je windows update's wel uitgevoerd?
dat denk ik niet ik weet het niet ik woonde in het kraakpand klok deed het altijd goed op een dag deed ie gek soms 1 tot 2 uur terug of vooruit ik ben een tal afspraken misgelopen door dat klok. sluit ik ander harde schrijf aan met dezelfde windows erop huh doet de klok het weer goed zet ik de oude harde schijf terug is ie goed na en dan loopt ie langzaam achteruit of vooruit je merkt het niet eens doe ik tv aan zet teletekst aan zit die verdraaide klok weer fout. en nu ben ik al een maand verhuist en ja beide klokken op beide harde schijven doen het uitstekend, maf ik zit wel een beetje te denken of er een computerhacker in had gezeten.Nielsvds zei:Dan is het de batterij van je moederbord. Dat zijn eigenlijk de enigste plaatsen in windows zelf of in het BIOS waar je je klok terug goed kan zetten.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.