Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nadja zei:dus advies is zo laten, maar wat voor snelheid met bv een spel kan ik aanhouden
gekky29 zei:wat je kan doen is ga in je bios kies F5 (load defauld) F10 (save and exit)
dan moet alles goed staan
gekky29 zei:In de bios daar kun je in komen door del of F2 of ff in het boekje van je moederbord kijken
Sarvo zei:Da's handig... als ik mijn pc aan doe, dan kijk ik even in het boekje en dan kom ik in de bios...![]()
Tarabass zei:994 MHz is gewoon te langzaam hoor voor een amd 2400+. Mijn amd 2800+ loopt hier op 2300 MHZ overklokt, normaal op 2100 MHz. Mijn amd 1000 liep op 994 MHz. Je 'FSB' in de bios staat te laag waardoor je niet op de 1995 MHz uitkomt waar een 2400+ op moet draaien. Als je die hoger zet (op 133) moet het goed wezen en draait jou pc weer op 1995MHz (of 1667 MHz als dat normaal is voor jou type amd)..
Tekst & Uitleg
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.