Klonen met Ghost

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bartje100

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2001
Ik wil een kloon maken van een werkstation in een netwerk en dat vervolgens op het netwerk opslaan, zodat ik andere werkstations hiermee zou kunnen kopieren/installeren.
Ik moet in Ghost iets bij networkdrivers instellen, maar ik heb geen idee wat dat is en hoe ik aan die info kom. Wie kan mij helpen?

domme vraag van mij (omdat er tot op nu nog geen reactie op je vraag is gekomen.........)

heeft het progje geen HELP knop / optie ?

welke versie van ghost gebruik je
en doe je in windows of in dos

ik weet wel hoe het heel simpel kan met een ander image programma wat ook netwerk mogelijkheden heeft.

Namelijk
Acronis TrueImage Server 7, wat een nieuwe concurrent van Ghost en Drive Image is geworden.

http://www.acronis.com/products/trueimageserver/

is ook als stand-alone versie beschikbaar.

Kan in Windows zelf images maken zonder naar een dosmodus te gaan. Behalve van de partitie waar het draaiende OS op staat. herstart dan automatisch zelf de PC wel in dosmodus.
Zeer veel automatische functies, maar ook goed manueel te bedienen.

Zeer goede reviews en zeer gebruiksvriendelijk (eigen ervaring).
- ZDNet Editors' Choice Award
- CNET Editors' Choice Award
- PC Magazine Editors Choice
- PC Professional: Innovation of the Year
etc etc

Beste Bartje100, misschien dat je op deze site iets kan vinden wat voor jou de oplossing is? Het is een flink eind tekst om door te spitten, maar voor mijn vraag stond de oplossing erbij. Dit was een iets andere vraag maar tijdens het lezen van die pagina zag ik ook een aantal netwerkcommandos...

Succes, GRTZ fun_surfer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan