klopt deze samenstelling?

• Onderwerp starter Onderwerp starter jull
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Hoi dirkie00,

Denk dat je de link voor het moederbord bent vergeten, en wie zegt dat hij wil gamen;) en zijn moederbord heeft ook sata 600 en usb 3 :d

Mod edit

Topic verplaatst naar Hardware---> Aankoop nieuw systeem/Upgraden

Succes verder met je vraag.

pc is voor gamen toch? dan is 4 GB genoeg.
dit is ook goed en wordt zeker ondersteunt: http://azerty.nl/8-749-80156/kingston-valueram-geheugen-.html

en dit is helemaal goed spul:
http://azerty.nl/8-749-229415/kingston-hyperx-geheugen-4.html

het is idd het beste om 2 reepjes te plaatsen ipv 3
ik vind het moederbord vrij prijzig.
Deze is net zo goed en minder duur en heeft usb 3 en sata 6
4 GB vind ik niet genoeg.
Je moet echt minimaal 6 GB hebben (met 64-bits windows dus!).

vinden is wat anders dan of je het ook echt nodig hebt

wat gaat er met de pc gebeuren games? videobewerkingen?
renderen?

voor games heb je aan 4GB RUIM voldoende
voor renderen en videobewerkingen is 6GB te adviseren

voor games idd ja maar zit er aleen wel mee met dat heleverhaal van het werk geheugen die ik uit had gekozen stond dus niet in de lijst van asus dus wou ik ff mailtje naar azerty sturen of zij weten of het wel kan.

@dirkie00

die 2 links die je er bij had gezet had ik al gekeken in die lijst en stonden er allebei niet bij.

en ja ik heb het moeder bord bewust gekozen om de sata 600 en usb 3.0 en omdat hij dus 2 pcie sloten heeft en een paar pci want ja als ik ooit nog eens die videokaart zat word wou ik dus een 2e kopen of gewoon helemaal nieuw dus vandaar.

en over dat werk geheugen weet het ik niet goed meer wou toch nog even dat mailtje naar azerty sturen eens kijken wat die zeggen en kijken wat ze zeggen.

en als Julie veder nog ideeën hebben ze zijn altijd welkom:thumb:

ik vind het een beetje overdreven om elke geheugen te gaan na kijken in de lijst.
Die lijsten zijn er wel maar vrijwel elk veel verkocht geheugen werkt gewoon.
Als je van merken als kingston, ocz of corsair koop 1333mhz is het altijd goed.
Da's niet waar het om draait. Als je in een webwinkel koopt en het blijkt niet te werken, probeer dan maar eens geheugen te ruilen. Als je dan QVL geheugen hebt gekocht dan heb je een punt als het niet zou werken en zonder QVL geheugen ben je aan de goden overgeleverd. Ik hoor het de helpdesk al zeggen: "Tja, u hebt geheugen besteld dat niet door de fabrikant van het moederbord is goedgekeurd".

Da's niet waar het om draait. Als je in een webwinkel koopt en het blijkt niet te werken, probeer dan maar eens geheugen te ruilen. Als je dan QVL geheugen hebt gekocht dan heb je een punt als het niet zou werken en zonder QVL geheugen ben je aan de goden overgeleverd. Ik hoor het de helpdesk al zeggen: "Tja, u hebt geheugen besteld dat niet door de fabrikant van het moederbord is goedgekeurd".

wat jij zegt is idd wel weer waar je zit toch met het gedoe dat de web winkel het niet meer aan wil nemen als het niet werkt.

zal morgen even een berichtje bij deze topic zetten over het mailtje van azerty (als ze mailen)

bedankt jongens weet nu weer wat meer van werkgeheugen af.:thumb:

julian

Het probleem heb je niet als je Azerty laat assembleren. Ze 'piepen' vanzelf als tijdens assemblage het ding niet aangaat, maar zolang jij de machine niet thuis hebt is het hún probleem.

ja oké is ook weer zo maarjah heb zelf wel genoeg verstand van om hem zelf in elkaar te zetten en anders vraag ik een goeie vriend van me dat is veder niet het probleem maar moet gewoon ff het goeie werkgeheugen kopen veder niet echt meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan