Klopt deze samenstelling?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben van plan binnenkort een pc op azert een game pc samen te stellen en had wat vragen.

Vraag 1: Past dit systeem in elkeer, werkt hij dus volledig?

CPU: Intel Core I5 4670k
Moederbord: MSI B85M-G43
GPU: Sapphire R9 270x Dual-X OC
Voeding: XFX core edition PRO550W
Schijf: Seagate barracuda ST1000DM003
Ram: Corsair vengeance 8 GB
Case: Cooler Master K280

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...620113]=1&product[425856]=1&product[624148]=1

Vraag 2: Support dit moederbord 7.1 surround sound?

MSI B85M-G43

Alvast bedankt voor de reactie!

Groetjes Matthew Kouwenberg.

Nee! Doe dit niet, geen AMD, gewoon een Intel i5 nemen! Sander is alleen op het forum gekomen om AMD bij alles en iedereen te promoten met onzin argument. Als je de bestelling nog terug kan draaien zou ik dat direct doen, de AMD is een grote miskoop, luister maar naar firestorm, die heeft veel meer ervaring dan Sander.

Haha Dramaqueen! (Zit al zoon kleine 6 jaar op het forum, had eerst een ander account)

Wat een compliment, dat ik hier ben om AMD te promoten. In het verleden moest ik altijd Asus producten promoten en het liefst met een Intel processor in de Mediamarkten en ja misschien heeft Firestrom meer ervaring, maar als je al zoon 8 jaar in de ICT zit. (Ik)
Dan mag je ook wel enige kennis hebben die ik probeer te delen. Zelf heb ik laatst een Intel PC gekocht met een I7. Puur omdat ze zuinig zijn en omdat ik de PC ook veel gebruik voor Photoshop, Simpel Office gebruik
(Die meer baat hebben bij snelle cores) ect.

AMD CPU's zijn in het algemeen beter voor gamen en meer toekomst gericht. (Vanwege de 8-cores) Als de pc puur gericht is voor gamen/multimedia gebruik, zou ik zo weer voor AMD gaan.

In het verleden had ik altijd een pc met een Athlon x3 CPU (Die ik tevens nog gebruik), puur voor gamen. Met een beetje overclocken erbij kon ik BF3 met gemak op Medium settings spelen en dat voor een CPU die 2 jaar eerder is uitgekomen dan de game. (Met een schappelijk prijskaartje)

PS: Het heeft geen enkele zijn om een overclockbare I5 te nemen met een moederbord waar mee je niet kan overclocken ;)

Laatst bewerkt:
@sander1711988 ik ga mn cpu gebruiken voor zowel gamen als video bewerking, editten en gewoon multimedia. En welk moederbord zou ik moeten nemem om te kunnen overclocken?

Hoi,

Alleen dus bij asrock wat op gevonden zo te zien een z-bord blijft toch de beste optie;)

Ps ook je twee laatste berichten even samengevoegd

Hoi,

Ja hoor gezien de asrock wel kan overclocken ondanks de h uitvoering (zelf zou ik toch voor een z kiezen) gaat dit werken maar zou je niet liever in plaats van de koptelefoon een ssd er in zetten komt je systeem alleen maar te goede

@modag !! :D dat is echt een goede, helemaal nog niet aan gedacht! Kun je wat goede ssd's linken? :):):) thanks man!!!!!

Hoi,

De Samsung evo;s zijn wel goed van wat ik begrepen het en dan zou ik het gewoon bij een 120 gig houden

Volgens mij heeft Intel de fout er uit gehaald dat je op H87 borden kan overklokken

Ik weet het niet zeker, maar als je wilt overklokken zou ik gewoon z87 nemen omdat die borden ook een stuk beter voor het overklokken zijn gemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan