Nee! Doe dit niet, geen AMD, gewoon een Intel i5 nemen! Sander is alleen op het forum gekomen om AMD bij alles en iedereen te promoten met onzin argument. Als je de bestelling nog terug kan draaien zou ik dat direct doen, de AMD is een grote miskoop, luister maar naar firestorm, die heeft veel meer ervaring dan Sander.
Haha Dramaqueen! (Zit al zoon kleine 6 jaar op het forum, had eerst een ander account)
Wat een compliment, dat ik hier ben om AMD te promoten. In het verleden moest ik altijd Asus producten promoten en het liefst met een Intel processor in de Mediamarkten en ja misschien heeft Firestrom meer ervaring, maar als je al zoon 8 jaar in de ICT zit. (Ik)
Dan mag je ook wel enige kennis hebben die ik probeer te delen. Zelf heb ik laatst een Intel PC gekocht met een I7. Puur omdat ze
zuinig zijn en omdat ik de PC ook veel gebruik voor Photoshop, Simpel Office gebruik
(Die meer baat hebben bij snelle cores) ect.
AMD CPU's zijn in het algemeen beter voor gamen en meer toekomst gericht. (Vanwege de 8-cores) Als de pc puur gericht is voor gamen/multimedia gebruik, zou ik zo weer voor
AMD gaan.
In het verleden had ik altijd een pc met een Athlon x3 CPU (Die ik tevens nog gebruik), puur voor gamen. Met een beetje overclocken erbij kon ik BF3 met gemak op Medium settings spelen en dat voor een CPU die 2 jaar eerder is uitgekomen dan de game. (Met een schappelijk prijskaartje)
PS: Het heeft geen enkele zijn om een overclockbare I5 te nemen met een moederbord waar mee je niet kan overclocken