Klopt niet schijf ruimte!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twog86

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2004
Berichten
55
Ik heb tijd geleden veel gezocht en nog wat drivers voor moederbord gedaan en nog wat met bios nieuwste versie update gedaan.

maar blijft het klopt niet van schijf ruimte.

1e hardeschijf 200 gb
en installatie windows xp en nog partitie maar stond op 127 gb ruimte huh
ik heb maar 200 gb toch staat 127 gb hoe kan dat nou,

Merk: Samsung SP2514N SCSI

2e hardeschijf 250 gb
met spelletjes en programma partitie, maar staat op 128 gb ruimte
maar dit eigenlijk is 250 gb. had eerder met 168 gb ruimte maar werd ging
op 1 partitie storing en niet werkt toen haal ik hem opnieuw partitie aangemaakt en werd naar 128 gb ruimte :S maar waar blijft 200 en 250 gb.

Merk: Maxtor 6 L160P0

het blijft alles geprobeerd en niet lukt.

Ik hoop dat snel mogelijk opgelost en hartelijk bedankt

Systeem eisen:

Soyo KT400 Platinum Ultra
Amd Athon XP 2000+
1 GB DDR 400
Geforce Ti42000 128mb
Windows Xp Service Pack 2 + Update laaste mei en juni


Hopelijk dit is wat even duidelijk? en excuses mijn taal niet zo goed.

Vriendelijk Groet Twog86 (BaSsIe)
 
Laatst bewerkt:
Eerst met deze patch, alles enablen, dan in het register, bij HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\MountedDevices, alles rechts weghalen, en rebooten.

Mocht dat geen oplossing brengen, met dit tooltje, de parameters van de schij(f)(ven) opnieuw instellen.
 
Lange Pier zei:
Eerst met deze patch, alles enablen, dan in het register, bij HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\MountedDevices, alles rechts weghalen, en rebooten.

Mocht dat geen oplossing brengen, met dit tooltje, de parameters van de schij(f)(ven) opnieuw instellen.


Help nog steeds niks.
 
Iets meer info wat je dan wel hebt gedaan zou misschien helpen JOUW probleem op te lossen, TestDisk heeft dit probleem ALTIJD opgelost, alleen bij jou niet.:shocked:
 
Lange Pier zei:
Iets meer info wat je dan wel hebt gedaan zou misschien helpen JOUW probleem op te lossen, TestDisk heeft dit probleem ALTIJD opgelost, alleen bij jou niet.:shocked:


Misschien kun je wat uitleggen aan mij?.
Misschien heb ik verkeerd gedaan:eek:
 
Eerst met deze patch, alles enablen.
Reboot.

Staan de schijven nog niet goed?

Testdisk opstarten,

Schijf kiezen, proceed, intel, MBR code, schijf gegevens kontroleren of de groote klopt, nieuwe kopie van de MBR laten schrijven.

Anders, schijf kiezen, proceed, intel, analyse, groote van de partitie kontroleren, enter, enter, write, ook de andere partitie, alleen moet je het echt goed weten hoe groot de partities waren, anders werken ze ziet meer.

Dan eventueel in het register, bij HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\MountedDevices, alles rechts weghalen, en rebooten.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb precies hetzelfde probleem en niets helpt!!

een schijf van maxtor 250 gig... en een moederboard van Nforce

ik zie er maar 137 !! heb alles al geprobeerd ook disk enlarger en werkt niet!!

ik ben ten einde raad :(:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan