Kloxo.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_Robin

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
961
Hoi,
Ik heb weer een site af, deze kan dan een mooie realese worden.
Nu wil ik graag weten wat jullie van http://www.kloxo.nl vinden, en wat kan er eventueel beter?

Alvast bedankt,
Robin
 
Hoi Robin,
Bij mij op mijn (veelgebruikte) resolutie van 1024x768px eet het bovenstuk zoveel ruimte op, dat de eigenlijke inhoud van de pagina niet meer te zien is: die valt onder de waterlijn:

kloxo.jpg

Daardoor zie je geen enkel verschil optreden, als je op een knop in het menu klikt (ik dacht eerst dat er maar 1 pagina was).
Ik denk dat je op de vervolg-pagina's beter die 3 kolommetjes met "Wat is kloxo" "Let op!" en "WPO Vragenbak" (WPO?) kan weglaten.
Ik zou ook sowieso de groen-gele logobalk minder hoog maken: hij oogt mooi, maar geeft weinig info > daarvoor moet de bezoeker eerst naar beneden scrollen.
Van de hoogte van de menubalk kan ook best iets af, dat helpt ook wat.
De breedte van de #container is precies 1024px, maar daar moet de ruimte van de verticale scrollbar nog van af. Als je dan de blokjes in de 3 kolommetjes iets smaller maakt, ben je de horizontale scrollbalk kwijt.

En je weet: bezoekers zijn lui, die willen helemaal niet scrollen, maar snel resultaat zien! ;)

Met vriendelijke groet,
CSShunter

[edit]O, ik zie dat er soms vraagtekentjes staan voor letters met accentjes en voor het copyright-teken. Dat betekent waarschijnlijk dat de html niet is opgeslagen met utf-8 codering, maar als "gewoon tekstbestand" (met ANSI-codering).[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Het groen! Het groen! M'n ogen!


Die groene/gele strook is niet echt... nuttig. En nogal slecht voor je ogen; mischien een idee om het weg te halen of minder hoog te maken?
 
Inderdaad, sinds 5 sept. is er nog niet veel (=niets) a/d site veranderd.
Het groen! ... (...) ... minder hoog te maken?
De voorafgaande reactie in 3 regels prachtig samengevat! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan