• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Knelpunten in tijden analyseren in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niek91

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2012
Hoi allen,

Ik ben op dit moment bezig om te kijken of bij eindtijden van het werk knelpunten ontstaan. Er werken momenteel 10 mensen en als hun werk binnen 5 minuten klaar is dan ontstaat er verstopping. Ik heb al veel geprobeerd om dit goed en visueel in beeld te krijgen maar ik kom er niet echt uit. In het voorbeeld zien jullie de tijden. Heeft iemand een idee hoe ik dit inzichtelijk kan maken, waar de knelpunten zitten?

En dat het ook mogelijk is om een andere input in te geven om te analyseren.

Alvast bedankt.

Bekijk bijlage Voorbeeld voor helpmij.xlsx

misschien had ik eerst moeten vragen maar geld die tijdslimiet alleen per kar (kolom) of voor alle karren onderling, want zo heb ik het nu opgezet

Ook een poging gewaagd, ditmaal zonder hulpkolommen en met voorwaardelijke opmaak.
Wel cel B1 van Pasan aangehouden.

Noot:
Heb even het bestandje aangevuld met een verklaring van de formules uit de voorwaardelijke opmaak in cellen in het sheet.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Heren,

Bedankt voor jullie bericht. Hier ga ik zeker wat aan hebben. Het moest inderdaad voor alle karren onderling gelden dus je hebt het goed aangevoeld.

Nogmaals bedankt.

-Vraag niet meer van toepassing- Opgelost!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan