knippen en plakken werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

keestramper

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2005
Al een tijdje werkt knippen en plakken en kopieren niet meer Hoe zet je dat aan? Het is wel eens handig om vanuit incredimail te knippen en pakken

Installeer incredimail maar opnieuw. Dat zal het wel oplossen hoop ik.

Wat heb je eigenlijk voor systeem. Is er een update of zo of moet je daar dan op wachten voor bijvoorbeeld windows 8.1.

Ik gil maar wat he.

Laatst bewerkt:
Ctrl + X (Knippen)
Ctrl + C (Kopiëren)
Ctrl + V (Plakken)

Is standaard niet uit te zetten in Windows zover ik weet, is gewoon een toetscombinatie/basisfunctie.
Of werkt het alleen in incredimail niet?

:) Ik gebruik IncrediMail wel ( W7 Ul 64 bit ) en zelf kan ik alle manieren voor knippen of plakken daarin gebruiken, ben bang dat die nu niets bij jou met IncrediMail te maken heeft ...:(

:( Weet je altijd is zeer handig bij je eigen probleem ALS je aangeeft welke je windows gebruikt en ook ev. bits. ..:( nu zitten we anders vast en omdat dergelijke probleem bijna bij elke OS op andere manier oplossing heeft
kunnen wij niets verder doen ..snap je ?

In ieder geval en hoe dan ook alleen maar jij weet nu welke je windows hebt :( kijk maar dus hoe je jouw Clipboard leeg kan maken en PC herstarten, ben ongv. overtuigt dat die ev. of waarschijnlijk zal wat helpen :(

Voor zekerheid kijk even die tip hier hoe je ClipBoard leeg kan bij Windows7 maken -->>>http://www.nextofwindows.com/how-to-empty-the-clipboard-in-windows-7-tip/

En hier heb je ook een zeer mooie uitleg over -->> http://www.pcleek.com/tips-windows/1104-snelkoppeling-voor-ledigen-klembord

Laatst bewerkt:
Zijn in je menu Bewerken de knoppen Knippen, Kopiëren en Plakken wel selecteerbaar of zijn ze grayed-out ?

Groeten Marcel

In mijn menu zijn ze wel te selecteren echter er gebeurt niets als ik plak buiten IncrediMail. Ook als ik de pc aanzet is het bestand .ima niet gekoppeld aan het programma. >ima staat niet in de extensies in het configuratiescherm dus zelf kan ik het niet koppelen.

Ik denk er inderdaad over om IncrediMail te verwijderen en opnieuw te installeren. Echter moet ik dan mijn contactpersonen opnieuw instellen? Dit wil ik eerst weten voor ik het programma er ag gooi en weer terug er op aangezien dit veel werk is en in het weekend moet gebeuren.

Kees.

Wanneer je upgrade blijven al je persoonlijke gegevens behouden. Dit houdt in je e-mailaccount, berichten, contactpersonen, brieven, e-mailmelders, etc. Je hoeft IncrediMail ook niet te de-installeren om te upgraden.

Ga hier eens naar toe voor je informatie die je wilt hebben en lees alles eens op je gemak door.

Klikje voor geruststelling

Kennelijk hebben ze hard gewerkt aan een Nederlandse handleiding. Klik hier voor meer.

Laatst bewerkt:
:( IncrediMail her-installeren ?? maar kan je niet dan liever uitzoeken hoe je .ima en eml bestanden koppelen moet :( ( kijk onder screenshot's ! ) ..

ScreenShot007.jpg ScreenShot008.jpg

Per e-mail begrepen dat het nog steeds niet is opgelost ;)

Ja hallo Mumzel ik lees het. Het is bijna weekend eens even afwachten of kees dit allemaal heeft bekeken. :D

Dank je manamana voor de oplettendheid :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan