Hallo,
Ik heb een Excel bestand, “werkzaamheden.”
Op Blad 1 staan de openstaande werken (werken in uitvoering)
Op Blad 2 staan de afgemelde werken.
Kolom A = Aanmaakdatum
Kolom B = Ophefdatum
Kolom C = Nummer werk
Kolom D = Omschrijving werk
Deze kolommen zijn op blad 1 en Blad 2 dezelfde
Nu moet ik, als er een werk is beëindigd, de rij van Blad 1 Knippen en plakken op Blad 2.
Voorbeeld: Rij A1 tot D1 knippen en op de onderste lege rij van Blad 2 plakken.
Wat ik zou willen is, als ik de ophefdatum van Blad 1 heb ingevuld, de rij met VBA
Automatisch laten knippen en plakken
Is dat mogelijk en hoe?
Mvg
Jpj
Ik heb een Excel bestand, “werkzaamheden.”
Op Blad 1 staan de openstaande werken (werken in uitvoering)
Op Blad 2 staan de afgemelde werken.
Kolom A = Aanmaakdatum
Kolom B = Ophefdatum
Kolom C = Nummer werk
Kolom D = Omschrijving werk
Deze kolommen zijn op blad 1 en Blad 2 dezelfde
Nu moet ik, als er een werk is beëindigd, de rij van Blad 1 Knippen en plakken op Blad 2.
Voorbeeld: Rij A1 tot D1 knippen en op de onderste lege rij van Blad 2 plakken.
Wat ik zou willen is, als ik de ophefdatum van Blad 1 heb ingevuld, de rij met VBA
Automatisch laten knippen en plakken
Is dat mogelijk en hoe?
Mvg
Jpj