Knipperende balk rechts in beeld rijdens game.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borrelnoot

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2006
Berichten
804
Hallo, tijdje terug hen ik de knight rider 2 game ( uit 2004 ) op mijn pc geinstalleerd. het draait prima, maar grotendeels tijdens de game flikkerd er regelmatig een verticale balk rechts in beeld en dat is behoorlijk irriterend. In die knipperende balk zie ik wel een kruisje, vierkantje en het streepje staan, als ik op het kruisje druk sluit de game af. Zelf heb ik geprobeert bij settings in het spel het 1 en ander te veranderen, maar het word er niet beter van. Ik dacht dat het aan vista lag, omdat het spel al een aantal jaartjes oud is. Maar op een pc van een vriend van me doet hij het wel, en die heeft ook vista.

Om het precies te laten zien wat ik bedoel heb ik met mn camera een filmpje gemaakt van 9 sec, die is hier te vinden ( tinypic.com )

info over mijn pc: windows vista premium 32 bit sp1, 2 gig ram, 2.80 ghz dual core

hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, want speel al zo weinig games, en dit is 1 van de weinige die ik leuk vind :D
 
Laatst bewerkt:
krijg je geen speciale melding van windows als je het spel afsluit?

wat je zou kunnen doen...

-als je een sidebar hebt ingeschakeld/aanstaat zet deze dan eens uit voordat je begint te spelen.

- update de driver van je grafische kaart
 
sidebar dacht ik dus ook al aan, maar dat was niet de veroorzaker.

Opeens schoot mij nu te binnen ( domme ik ) om het programma uit te laten voeren in een andere compatibiliteitsmodus ( leuk woord voor scrabble btw.. ).. heb het nu gezet op windows xp met sp2 en visuele thema's uitgeschakeld. Nu geen knipperende balk meer, maar ik ga nog niet te vroeg juichen, ik hou mn vingers gekruist :)

ik hou deze vraag nog even open, mocht er niks meer knipperen in de komende tijd, dan zet ik hem op opgelost :D
 
ok, goed dat je er dan zelf bent achtergekomen wat de oorzaak was :p
 
het schoot me spontaan binnen toen ik deze vraag plaatste :rolleyes: lekker slim ook..

maargoed, na lang dit spel getest te hebben geen last van een irritante knipperende balk, speelt stukken beter al zeg ik het zelf :D

bedankt voor de reacties! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan